language-switcher

  • Русский
  • X

    Залишіть ваш відгук

    Ваша оцінка

    Цена
    Качество
    Сроки
    • 044 353 00 01
    • 097 203 19 55
    • 048 738 77 81
    • 093 170 22 13

    5 правил ділового листування з китайським постачальником

    topcargo-money

    Будь-який новачок, який зважився долучитися до одного з ринків у світі, що найшвидше розвивається в світі, китайському, стикається з проблемою спілкування з китайським постачальником. Інший менталітет, інша культура, інші умови — це стає перепоною на шляху успішної співпраці.

    Доставка вантажів з Китаю в Україну хоч і викликає труднощі але добре окупається. Тому сьогодні у статті ми розберемо п’ять основних правил ділового листування з китайським постачальником.

    1. Яндекс або гугл — великої різниці для китайського постачальника немає. Але все ж таки краще використовувати в назві пошти ваше реальне ім’я/назва компанії, адже так ви покажете серйозні наміри та статус. Нік “bdnmmm1849g” не викликає довіри і наводить на думки про спам. Важко сприймати людину з такою поштою серйозно. Важливо пам’ятати, що щодня постачальнику надходять сотні листів, безліч спам — потрібно вигідно виділитися на їх тлі.

    Крім цього, бажано зробити собі автоматичний підпис із зазначенням посади та додаткових контактних даних (телефон, сайт компанії, якщо він є). Це спростить спілкування, якщо ви хочете написати не тільки одному постачальнику.

    2. Щоб перевезення вантажів з Китаю було успішним, ваші листи повинні бути лаконічними. Не розписуйте щось велике, краще прикріпіть документом. PDF та doc – найпопулярніші рішення. Важливо обміркувати вживану лексику, перечитайте кілька разів і переконайтеся, що в тексті немає жодного сліду двозначності, позбавтеся зайвої термінології, де її наявність не є необхідністю. Текст листа має бути надзвичайно простим для розуміння. Не старайтеся із хитромудрими словами. Продавцю не обов’язково знати про ваш чудовий словниковий запас. Головне — точність, добре розкрита мета та мотиви.

    3. Ще один важливий пункт – це тема. Вона виділить вашого листа серед інших і зверне увагу. Але не варто писати терміново, важливо, негайно. Це лише дратує і в жодному разі не впливає на просування справи вперед.

    4. Китайським постачальникам дуже важлива постійна потреба та довгострокова співпраця. Покажіть, що ви зацікавлені у доставці малих вантажів із Китаю. Вкажіть географію вашого продажу, постачальнику цікава масштабність. Не забудьте про вашу мету. Наприклад, можливо, ви хотіли б розширити асортимент або запустити нову лінійку товарів, почати бізнес з нуля. Якщо важко з деякими пунктами можна звернутися до компанії Topcargo, яка допоможе з доставкою вантажів з Китаю.

    5. Задавайте «правильні» питання. Важливими критеріями є обсяги виробництва, основні ринки збуту, чи це перший досвід співпраці з вашою країною, яка ціна доставки вантажів з Китаю. І, звичайно, не варто забувати про форми ввічливості. У діловому листуванні немає місця фамільярності.

    Все ж спочатку виникає багато труднощів. І важко уникнути помилок. У будь-якому випадку, навички ділового спілкування удосконалюються з часом і все приходить методом спроб та помилок. Звичайно ж, можна їх скоротити, звернувшись до компанії Topcargo і уникнути безліч підводних каменів на шляху.

    Comments are closed.

    Замовити доставку

    Авіа доставка Авіа доставка Сборные грузы Збірні грузи Контейнерные перевозки Контейнерні перевезення Авто доставка Авто доставка Выкуп Викуп Поиск поставщика Пошук постачальника

    Звертайтесь до нас

      Останні новини

      Доставка вантажів з Південної Кореї

      Південна Корея – країна, яка за короткий проміжок часу зуміла ...

      Викуп товару з майданчика TAOBAO

      Китайський торговий майданчик TaoBao поєднує велику кількість продавців, орієнтованих на ...

      Доставка вантажів з Тайвані

      Тайвань входить до топ-10 найбільших виробників у світі. У цій ...

      Рецензії на есе – кому користуватися?

      Багато авторів, у тому числі письменників, часто ігнорують послугу есе ...

      language-switcher-fixed

    • Русский
      • 044 353 00 01