Вы можете скачать чек лист - правильного перевозчика.
< Мы стараемся собрать лучшие кейсы по работе с Китаем. Посмотрите наш youtube канал и социальные сети. Лучшие материалы про Китай в telegram.
X
Навіть при найдбайливішому плануванні і точно продуманому бізнес-плані, підприємці не застраховані від ситуації, коли на складах залишається більше товару, ніж потрібно. Можливо авіадоставка з Китаю в Україну виявилася більшою, аніж того вимагала ситуація, або з’явилося бажання змінити асортимент і потрібно позбутися минулого товару — Вирішити цю проблему можна просто і з великою вигодою. Ваш вихід – сезонний розпродаж. До того ж це чудова реклама для магазину, яка, за умови правильного підходу, приверне нових клієнтів.
Содержание статьи:
1. Насамперед потрібно вирішити головні організаційні питання: обґрунтування акції та її рядків. Обґрунтування може бути абсолютно будь-яким: розпродаж з приводу найближчого свята (наприклад, Різдва) для нормалізації залишків на складі або повного розпродажу певної колекції.
Чому так важливо визначитися з обґрунтуванням сезонного розпродажу? На ньому базується реклама. Не варто забувати і про терміни. Якщо ваше обґрунтування — свято, то акція має закінчуватись напередодні. Чітко дотримуйтесь терміну, тому що наступного разу клієнти можуть поставитися до умов розпродажу з недовірою та братимуть участь у ній не так охоче.
2. Кількість товару має бути обмежена. Саме це змусить клієнта скористатися вигідною пропозицією сьогодні, а не за тиждень. Коли людина вірить, що отримає за свою спритність та швидкість дій якусь нагороду, вона не замислюється над важливістю покупки. Звичайно, авіадоставка вантажів із Китаю могла бути величезною, але потрібно створити ілюзію дефіциту. Змусіть людей повірити, що товару може не вистачити на всіх і ви матимете більше шансів побачити полиці свого магазину порожніми.
3. Продемонструйте явну вигоду клієнту. Що він отримає від вашого розпродажу? Порівняйте ціни до та після. Бажано розмістити на ціннику відсотки, куди знизилася ціна. Так, це заїжджений прийом, але дієвий.
4. Придумайте родзинку, яка відрізнятиме вашу пропозицію від пропозиції ваших конкурентів. У цьому вам допоможе хороший слоган та незвичайна знижка. Пограйте зі словами (можна використовувати крилаті фрази або цитати з фільмів). Нехай ваш слоган буде коротким, але ємним.
Що може зробити вашу акцію незвичайною? Наприклад, можна влаштувати більшу знижку у певний час дня, дарувати бонус за покупку товарів однієї лінії або ж знижувати ціну в залежності від загальної суми покупки. Варіантів дуже багато, при виборі потрібного ґрунтуйтеся на тому, чи ви хочете продати якийсь конкретний товар або кілька різних.
5. Зробіть так, щоб люди дізналися про вашу акцію. Це головне! Не варто скупитися на рекламу. Флаєра, повідомлення на форумах та соціальних мережах, яскраві плакати — все залежить лише від вкладень і масштабу розпродажу.
Дуже дієвий спосіб – це смс або е-мейл розсилка по клієнтській базі. Розмістіть пропозицію на веб-сайтах, які збирають інформацію про знижки.
Якщо у вас є партнери, запропонуйте їм взаємну рекламу. Наприклад, в автомайстерні можна показати рекламу магазину автозапчастин. Ви, своєю чергою, рекламуєте їхні послуги.
Ще один важливий момент – навчання персоналу. Ви повинні переконатися, що вони знають умови акції ідеально. Якщо у вас є оптові клієнти або дилери, переконайтеся, що вони дізналися про вашу акцію своєчасно та правильно трактують умови спецпропозиції.
Замовити доставку
Звертайтесь до нас
Comments are closed.