language-switcher

  • Русский
  • X

    Залишіть ваш відгук

    Ваша оцінка

    Цена
    Качество
    Сроки
    • 044 353 00 01
    • 097 203 19 55
    • 048 738 77 81
    • 093 170 22 13

    “Пошкоджений вантаж: що це таке і як з ним поводитися?”

    Часто замовник при отриманні товару стикається з такою ситуацією як пошкодження замовленого матеріалу. На жаль, причиною цього можуть бути різні фактори, що не залежать від обох сторін, та не передбачені договірними зобов’язаннями. Тому при отриманні подібного товару необхідно знати як поводитися, і які кроки зробити, щоб не залишитися з некондиційним товаром на руках без морального та матеріального відшкодування. Давайте розглянемо точніше процес доставки подібного товару, і що з ним варто далі робити.

    Як вантаж доставляється від виробника до замовника.

    Найчастіші пошкодження вантажів виникають при міжнародних транспортуваннях. Так як товар або матеріал, що перевозиться, проходить не один ступінь перевезення і багато разів переноситься з одного транспорту на інший, ризик його пошкодження збільшується в кілька разів. Перевезення контейнера з переліком сторін у ньому беруть участь, як правило, так:

    1. Виробник, або постачальник, вантажить матеріал у контейнери.
    2. Орендовані машини або фірма, що займається перевезеннями, доставляє його на складський майданчик.
    3. Аутсорсингова компанія, що займається далекими перевезеннями, переміщує контейнери на митний термінал.
    4. Вантаж переміщається з терміналу на водний або повітряний транспорт, після перевезення він знову переноситься на термінал приймаючої сторони.
    5. Якийсь час під час перевірки документів контейнери з вантажем лежать на митних майданчиках або складах.
    6. Місцевий перевізник доставляє товар до замовника.

    Як бачите, при транспортуванні будь-якого вантажу виникає безліч моментів, у яких він може бути пошкоджений. Особливо якщо йдеться про який-небудь крихкий товар, витвір мистецтв або високоточну техніку.

    Через які фактори товар, що перевозиться, може бути пошкодженим?

    Винним у пошкодженні доставки вантажу з Китаю в Україну може бути як постачальник, так і доставник, що займається безпосереднім перевезенням . Найбільш поширеними причинами псування вантажу є:

    • несподівані удари під час руху транспорту;
    • пошкодження, що виникають через неправильне розміщення та фіксацію;
    • зайве намокання товару.

    Якщо пошкодження від ударів можуть виникати при аваріях або не акуратному керуванні автомобілем, а погано зафіксований товар може бути пошкоджений навіть при дуже акуратному переміщенні транспорту, то пошкодження, викликані водою, варто розглянути більш ретельно. Існує певна кількість пошкоджень вантажів пов’язаних з водним середовищем, основними з них є:

    1. Високий вміст конденсату всередині контейнера може виникнути через підвищену вологість навколишнього середовища.
    2. Не помічені перевізниками або вантажниками пошкодження площини контейнера у вигляді невеликих дірок або інших вад, через які може просочуватися вода.
    3. Зміна температури при транспортуванні вантажу з однієї країни в іншу також викликає появу конденсату в середині контейнерів.
    4. Неправильна фіксація товару або його розподіл призводить до трансформації контейнера, від чого також може спричинити зайву вологість.

    Саме тому, при отриманні товару з іншої країни, необхідно відразу звернути увагу на його стан.

    Які папери необхідно зібрати для складання позову

    Якщо вам доставили пошкоджений товар, необхідно відразу зібрати всі необхідні документи для подання позовної заяви. На жаль, не всі договори із замовниками передбачають відшкодування збитків при отриманні некондиційного товару, тому людина, яка чекає на вантаж з іншої країни, завжди повинна мати під рукою список необхідних паперів. Для відшкодування збитків одержувач товару повинен надати фірмі товар, що перевозить:

    1. Заява про бажання подати позов про відшкодування збитків.
    2. Документи обстеження пошкодженого товару. Найкращим рішенням для замовника буде звернутися для отримання подібних паперів до незалежної агенції.
    3. Детальний фото та відео матеріал, на якому у високій якості відображена поломка або ділянка з пошкодженням.
    4. Рахунок із сумою, сплаченою за доставку пошкодженого товару.
    5. Заява з розрахунком наприкінці якої має фігурувати сума необхідна для відшкодування збитків.
    6. Накладна з товарним чеком.
    7. Квитанція про оплату замовником доставки пошкодженого вантажу.
    8. Облікова документація, яку складають навантажувачі.
    9. Документація, в якій має фігурувати залишкова вартість пошкодженого вантажу. Вона доводить той факт, що цей товар не може бути проданий на ринку як вторинна сировина.

    Після отримання цих документів перевізник повинен їх уважно вивчити та визначити, на якому з етапів перевезення вантажу було завдано пошкоджень.

    Як саме і скільки часу може зайняти розгляд позовних претензій?

    Якщо під час отримання пошкоджень вантаж перебував під наглядом морського керівництва, отримати компенсацію можна буде без проблем. Бухгалтерія цього відомства оцінює суму, необхідну для погашення компенсації, і надсилає постраждалій стороні свої пропозиції щодо врегулювання цього питання. Але якщо поломка виникла через неправильне завантаження в контейнери або некоректне розміщення в них товару, відповідальність за шкоду завданого вантажу несуть інші перевізники.

    Страхова компанія, яка оплачує позовні запити, вивчатиме всі надані для компенсації документи. Вони, як правило, звертають увагу на такі деталі:

    1. Піддони з товаром, якщо вантаж переміщується саме на них, не повинні розміщуватись у контейнерах з порожнім простором між ним. Для грамотного переміщення товару на піддонах використовують повітряні подушки або інші засоби безпеки.
    2. Вантаж при розміщенні всередині контейнера повинен гармонійно розташовуватись по всій його площі.
    3. Тяжкі елементи товару повинні бути розташовані посередині контейнера, а не в носовій його або бічній частині.
    4. Товар повинен бути щільно упакований, легкі елементи треба розташовувати зверху важких, а не навпаки.

    Розгляд позовної заяви може зайняти 2-6 місяців, залежно від суми компенсації та сумлінності страхової фірми.

    FAQ

    Чи має товар різний ступінь пошкодження?

    Все залежить від того, як це прописано у договорі про перевезення. У незайманому стані товар рідко приходить з однієї точки до іншої, за умови, якщо це не якийсь монолітний матеріал, звичайно. Необхідно враховувати певні критерії окремо до кожного товару та фіксувати документально за яких порушень він вважається пошкодженим.

    Хто повинен займатися позовними заявами, замовник чи підрядник?

    Краще щоб цим займалися люди, які знаються на складанні позовних скарг і знають закони. Тому слід обов’язково прописувати в договорі пункт, за яким підрядник зобов’язаний займатися проблемами, пов’язаними з пошкодженням вантажу та подальшим фінансовим відшкодуванням.

    Скільки часу можна складати позовну заяву?

    Чим швидше тим краще. Але згідно зі стандартною формою договору вам дається два тижні на збирання всіх необхідних документів та їх правильне складання. Якщо час було втрачено, треба звертатися з позовними запитами безпосередньо до суду і намагатися там відшкодувати збитки.

    Чи обов’язково наймати підрядника для перевезення вантажу?

    Можна займатися перевезенням та силами існуючих фахівців. Але без досвіду у подібній роботі та відповідної освіти ви отримаєте принаймні на початку велику кількість проблем та неприємних грошових втрат, пов’язаних з неправильним навантаженням, транспортуванням та банальним незнанням законів.

    Залишити відповідь

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

    Замовити доставку

    Авіа доставка Авіа доставка Сборные грузы Збірні грузи Контейнерные перевозки Контейнерні перевезення Авто доставка Авто доставка Выкуп Викуп Поиск поставщика Пошук постачальника

    Звертайтесь до нас

      Останні новини

      Доставка вантажів з Південної Кореї

      Південна Корея – країна, яка за короткий проміжок часу зуміла ...

      Викуп товару з майданчика TAOBAO

      Китайський торговий майданчик TaoBao поєднує велику кількість продавців, орієнтованих на ...

      Доставка вантажів з Тайвані

      Тайвань входить до топ-10 найбільших виробників у світі. У цій ...

      Рецензії на есе – кому користуватися?

      Багато авторів, у тому числі письменників, часто ігнорують послугу есе ...

      language-switcher-fixed

    • Русский
      • 044 353 00 01