X

Оставьте ваш отзыв

Ваша оценка

Цена
Качество
Сроки
  • 044 353 00 01
  • 097 203 19 55
  • 048 738 77 81
  • 093 170 22 13

Ефективні розпродажі: всі секрети.

Розпродаж – це надзвичайно ефективний маркетинговий інструмент. Саме розпродажі дозволяють реалізувати максимум товару, саме вони дозволяють отримати максимум доходу за рахунок високих обсягів продажів. Але їх дуже важливо правильно організовувати: так, щоб не залишитися в мінусі. У цій статті ми розповімо вам про те, як проводити розпродажі дійсно ефективно.

Ефективні розпродажі: всі секрети

Так як розпродаж – це маркетинговий інструмент, повинен мати місце ретельний розрахунок – ризиків, алгоритмів, слабких і сильних місць стратегії. Враховувати варто наступне:
  1. У будь-який розпродажі обов’язково повинно бути обґрунтування. Воно може бути в принципі будь-яким, навіть досить нестандартним, але офіційний привід повинен бути озвучений. Це може бути: сезонний розпродаж, або розпродаж старих моделей / колекції, розпродаж до свята і т.п., розпродаж для нормалізації залишків, повний розпродаж та інші. І, природно, час від часу розпродажі проводити необхідно. Не завжди! Інакше, при наявності постійного розділу “sale”, клієнти практично повністю припинять купувати товари без знижок. Ви можете також заздалегідь скласти річний графік розпродажів під всі приводи, свята, переїзди і відкриття нових філій.
  2. Повинен бути чіткий термін початку і закінчення розпродажу. Цих термінів потрібно обов’язково дотримуватися, інакше в наступний раз клієнти вам просто не повірять і той самий, горезвісне “тільки сьогодні, тільки зараз” буде служити не приводом для покупки, а приводом для посмішки.
  3. Кількість товару повинна бути обмежена. Обмеженість пропозиції – основа імпульсу до дії. Дайте зрозуміти, що «булочок» на всіх не вистачить, а виграють тільки самі дохідливі і швидкі клієнти. Так, наприклад, розпродаж «до нормалізації складських залишків» Ви можете припинити в будь-який момент. Просто обгрунтувавши це тим, що залишки нормалізувалися.
  4. Дуже важливо заздалегідь прорахувати обсяги товару, що продається за акції і також прорахувати очікуваний прибуток. Ретельно прорахуйте, якого розміру знижки ви можете зробити. В ідеалі, важливо передбачити скільки товару буде продано.
  5. Обов’язково організуйте підвезення акційного товару. Найчастіше, акційний товар закінчується дуже швидко і дуже невчасно – коли попит на нього дуже великий.
  6. Повинно бути чітко зрозуміло, для кого розпродаж, кому ця пропозиція буде цікаво? У зверненні, слогані, картинках на рекламі ваш клієнт повинен бачити себе. Всі звернення і слогани повинні бути максимально точно адаптовані під вашу цільову аудиторію.
  7. Якщо у вас – оффлайн-магазин, то купон товар повинен бути виділений серед всього іншого. Вивіски, спеціальні вітрини, покажчики, стікери, спеціальні цінники: товар повинен максимально залучати до себе увагу. А якщо у вас онлайн-магазин, то створіть окрему сторінку на сайті для Сейлем, а також зробіть окремі пости або хайлайти на сторінках в соціальних мережах.
  8. Вигода клієнта повинна бути явною. Покажіть яка ціна була до зниження, скільки відсотків складе економія? Яку суму клієнт може заощадити і на що цінне він може її витратити? Допоможіть клієнту порахувати вигоду, зробіть цю роботу за нього.
  9. Відрізняйтеся! Зробіть так, щоб вас було важко порівняти з конкурентами. Розпродаж по суті це завжди зниження ціни. І розпродажі практикуються практично в будь-якому бізнесі, так чи інакше, особливо тому, що зав’язаний на перепродажі китайських товарів. Зрозумійте: колег у вас на цьому терені, в будь-якому випадку, досить багато. І відмінності можуть бути самими різними – від завлекающего слогана до максимально вигідних для клієнтів (і для вас – в перспективі) умов акцій.
  10. Обов’язково прорекламує наявність у себе розпродажі. Так, на рекламу доведеться витратитися, але ви можете бути впевнені, що це окупиться продажами. Ще дуже важливо правильно підібрати рекламні майданчики. Це може бути як таргетована реклама в соціальних мережах, так і контекстна – в пошукових системах. Все залежить від ніші вашого бізнесу і вашої цільової аудиторії. Тут конкретних порад ми вам не дамо: оскільки свою цільову аудиторію ви напевно знаєте набагато краще, ніж ми. Дуже важливо, щоб всі ваші цільові клієнти побачили оголошення про розпродаж і були готові до неї. Краще, безумовно, зробити це заздалегідь. Адже вищий пілотаж – це домогтися того, щоб абсолютна більшість товарів було розпродано ще до початку розпродажу. Додайте до цього всього ще й email-, а також SMS-розсилку.
  11. Обов’язково підготуйте всі технічні питання до розпродажу. Уявіть: якщо почнуться знижки і, при цьому, скажімо, у вас впаде сайт, або ж менеджерів не буде достатньо для відповідей всім клієнтам, то всі ваші зусилля можуть запросто піти прахом (як і вся очікуваний прибуток).
  12. Заздалегідь навчіть персонал. Купон період для менеджерів з продажу – досить стресовий і важливо, щоб фахівці були готові. Не забудьте також ефективно мотивувати персонал, скажімо, деяким відсотком від продажів, відраховують фахівцям за все успішні угоди.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Последние новости

Ідея для бізнесу: косметика з Китаю

Китайська косметика має відмінну рису: натуральні інгредієнти і дешевизна. Саме ...

Китайська меблі

Чому так багато закупівель проводиться саме з Китаю? Справа в ...

Почати бізнес з Китаєм: що краще продавати?

Китай – це справжній рай для бізнесменів, адже саме тут ...

Оптика для автомобіля з Китаю

Підбираючи оптику для автомобіля, власники хочуть отримати не тільки якісний ...

  • 044 353 00 01
  • 097 203 19 55
  • 048 738 77 81
  • 093 170 22 13