Вы можете скачать чек лист - правильного перевозчика.
< Мы стараемся собрать лучшие кейсы по работе с Китаем. Посмотрите наш youtube канал и социальные сети. Лучшие материалы про Китай в telegram.
XУсі види бізнесу мають певні труднощі, від готовності протистояти їм залежить успіх розвитку підприємства. Вантажоперевезення не вважаються особливим винятком із правил. Хоча мабуть з боку комусь здається, що ось робота – «не бий лежачого».
Содержание статьи:
Останнім часом тема заробітків у транспортній галузі стає особливо гострою. Адже держава підняла розцінки на поштові послуги. Але слід зазначити, що багато великих компаній зберегли їх ще на торішньому рівні. Звичайно, не обійшлося без взаємодії з різними інтернет-ресурсами, які частково компенсують витрати транспортування.
Тим часом, компаніям доводиться досить складно в умовах конкуренції, що зростає, і змінних правил пересилання. Для роботи потрібні кваліфіковані кадри, а послуги обходяться недешево. Навіть на початковому рівні, займаючись простим перевезенням вантажів містом на «Газелі», водіям доводиться взаємодіяти. Щоб мати досить багато клієнтів і не підводити їх у жодній ситуації.
Особливості вантажоперевезень великими обсягами передбачає необхідність запрошення на роботу фахівців наступного рівня:
Крім того, мають бути налагоджені контакти з митними та іншими державними службами. Як мінімум, знання розкладу роботи, умов отримання декларацій, розуміння в розрахунках митних платежів. Чим вище кваліфікація співробітників, більше їх досвід, тим надійніше «застрахований» вантаж від будь-яких несподіванок.
Для багатьох власників власних машин іноді незрозуміло, чому перевезення триває довше, ніж вони розраховують. Водії класів «А» та «В» забувають про прості правила, які регламентують проїзд вантажного транспорту вулицями міста. Важливою статтею витрат від доставки продукції фурою вважається необхідність устаткування під потреби замовника. Альтернативно транспорт оснащується та використовується виключно для одного типу перевезень. Адже курячі стегенця не можуть транспортуватися в тому самому салоні, де завтра везтимуть одяг чи меблі. Виникає потреба набувати ширшого парку, запрошувати водіїв, затребуваність яких може розподілятися нерівномірно.
Хоча на території країни автомобільний транспорт залишається найбільш затребуваним для перевезень, використовуються альтернативні варіанти. ЖД поставки актуальні для всіх видів бізнесу. Але пропонується клієнтам лише у випадку, коли маршрути справді економічно вигідні або дозволяють здійснити швидкісне прибуття. В основному використовуються кур’єрські послуги для дрібного бізнесу або під час відправлення великих партій вантажів промисловими підприємствами.
Авіаперевезення всередині країни також можуть здійснюватися, але вони поширюються на міжнародні рейси. Великі вантажі відправляють вкрай рідко, частіше справа стосується медикаментів, людських органів, цінних посилок і продуктів, що швидко псуються.
Транспортні компанії, беручи він відповідальність, як посередник забезпечують доставку вантажу на рейс. Але раніше оператор шукає вигідні варіанти, які не розорять власника. Адже тариф для клієнта (відправника) залишається незмінним, незважаючи на вартість перевезення багажу для експедиторської чи логістичної компанії.
Цей вид транспортування вважається одним із найскладніших у плані організації процесу: особливі умови такелажних робіт; комплектація вантажу. Останнє особливо актуальне, коли йдеться про збірні вантажі. Контейнер повинен заповнюватися хоча б до мінімальних обсягів. Іноді вже відправленим на склад речам доведеться чекати кілька тижнів, поки будуть зайняті всі необхідні вантажні місця. Як наслідок, тривалість доставки затягується на 3-4 місяці. Весь цей час клієнт турбується, дзвонить.
Але проблеми не закінчуються навіть після прибуття вантажу. Посередницька компанія має подбати про подачу іншого виду транспорту, частіше автомобільного. Крім того, треба знайти вантажників, які оперативно і точно виконають такелажні роботи. Всі ці витрати враховуються під час розрахунків морських пересилок.
Замовити доставку
Звертайтесь до нас
Comments are closed.