X

Оставьте ваш отзыв

Ваша оценка

Цена
Качество
Сроки
  • 044 353 00 01
  • 097 203 19 55
  • 048 738 77 81
  • 093 170 22 13

Хто такі PL-оператори в логістиці

Транспортні провайдери (PL) – це працівники, які спеціалізуються на операціях, пов’язаних з транспортуванням, складуванням та контролем якості товару, що поставляється. Функції логістичного провайдера змінюється в залежності від типу продукції та запиту імпортера. Ми розповімо про основні завдання логістичного провайдера, чому його важливо підключати і які бувають види посередників в логістиці.

Завдання PL-оператора

Обов’язки провайдера виконуються на кожному етапі транспортування:
  1. Консультація імпортера по упаковці і транспортуванні товару.
  2. Квотування вантажу.
  3. Фінансовий розрахунок кожної операції.
  4. Аудит.
  5. Відстеження товару.
  6. Обслуговування клієнтів, консультація.
  7. Рішення всіляких проблем, які виникають на етапі поставки китайського товару.

Види логістичних провайдерів

Поділ роботи провайдерів в логістиці залежить від градації повноважень працівників. Розберемо функції і можливості кожної категорії провайдерів.
  • 1PL. Первинні постачальники беруть участь в певному регіоні і спеціалізуються на поставках певного виду товару та спосіб доставки. Наприклад, портовий оператор, складська компанія. Вони прив’язані до місця, де виконують свої функції.
  • 2PL. Сторонні логістичні провайдери надають послуги у великому географічному регіоні. Між імпортером і стороннім провайдером полягають короткі рамкові контракти. Приклад функцій стороннього провайдера – надання власних і зовнішніх ресурсів: вантажні автомобілі, складські приміщення, управління складами. Найчастіше 2PL – це кур’єрські, посилкові послуги, а також перевізники та експедитори.
  • 3PL. В їх обов’язки входить контроль будь-якої операції, пов’язаної з логістичним ланцюгом поставок: транспортування – складування – збір – упаковка – виконання замовлень. Відповідно і контракти укладаються на більш довгий термін. 3PL інтегруються в систему імпортера, а не контролюють окремі операції, як 2PL.
  • 4PL і 5PL. Такі провайдери підвищують ефективність ланцюжка поставок. Вони управляють доставкою на всіх етапах, консультують імпортера.

Вигода співпраці з PL

Зараз звертатися до логістичного провайдера, безумовно, варто. Це дає підприємцю масу переваг. Найголовніше – можливість зосередитися на інших завданнях бізнесу, делегувати роботу на професіонала. Транспортні провайдери можуть домовлятися про ціну, працюючи з транспортними операторами. Це значно знижує вартість доставки. Тому можна інвестувати кошти в ключові галузі для розвитку бізнесу. Більш того, незалежні постачальники організують швидку і надійну доставку. Рішення проблем з документацією, митної роботою і митами. Імпортер економить час і сили на вирішення завдань, з якими він до цього не зустрічався. Як підсумок, співпраця з логістичними провайдерами дає можливість відволіктися від побутових завдань, і спрямувати сили і гроші на розвиток бізнесу.

Последние новости

Ідея для бізнесу: косметика з Китаю

Китайська косметика має відмінну рису: натуральні інгредієнти і дешевизна. Саме ...

Китайська меблі

Чому так багато закупівель проводиться саме з Китаю? Справа в ...

Почати бізнес з Китаєм: що краще продавати?

Китай – це справжній рай для бізнесменів, адже саме тут ...

Оптика для автомобіля з Китаю

Підбираючи оптику для автомобіля, власники хочуть отримати не тільки якісний ...

  • 044 353 00 01
  • 097 203 19 55
  • 048 738 77 81
  • 093 170 22 13