X

Оставьте ваш отзыв

Ваша оценка

Цена
Качество
Сроки
  • 044 353 00 01
  • 097 203 19 55
  • 048 738 77 81
  • 093 170 22 13

Як брендировать товар в Китаї?

Розвиток бізнесу з виробництва товарів змушує власників брендировать продукцію. Нанесення свого товарного знака на продукцію дозволяє закріпити власні розробки за конкретною компанією і тим самим підвищити довіру до самого товару і його виробникові.

Тонкощі брендування товару

На даний момент існує всього два способи брендування продукту:
  • OEM – в такому випадку замовник вибирає вже готовий товар, але на нього наноситься власний товарний знак, але необхідно враховувати що нанесення помилкову або недостовірну інформацію тягне за собою певні складності при ввезенні товару в країну. Так, якщо ви робите продукцію в Китаї, заборонено наносити напис «вироблено в США»;
  • ODM – великий виробник на основі отриманих розробок виробляє товари під фірмовим знаком.
Одна з причин, за якими багато компаній брендують продукцію саме в Китаї – високий рівень розвитку технологій в різних сферах виробництва. Додатково варто відзначити низьку вартість робочої сили і налагоджені поставки різних товарів великих і дрібних партій з усього світу. Китайські виробники випускають товар під різними марками. Для виконання робіт їм необхідний тільки промальовані макет логотипу, промальована упаковка товару і супровідна документація.

Тонкощі інтелектуальної власності при брендування

Один з важливих моментів при брендування продукції в Китаї – захист інтелектуальної власності. Якщо реєстрація інтелектуальної власності вже була проведена в вашій країні, її все одно необхідно повторно проводити в Китаї. Перед проведенням реєстрації, необхідно продумати кілька робочих варіантів, так як первинна назва може не пройти перевірку на частоту, також в назві має бути не менше 4 символів, цифр або букв. Для вирішення цього завдання краще звернутися до фахівців патентного права. У Китаї за рішення в області інтелектуального права відповідає Державне відомство. Коли ви отримаєте дозвіл на брендування, варто пам’ятати що термін його використання обмежений кількома роками.

Етапи брендування товару в Китаї

Виділяють наступні етапи:
  • оформлення та подача заявки – оформити брендування може будь-яка фізична або юридична особа, яка в подальшому буде використовувати товар для використання. Іноземні громадяни та компанії свої інтереси представляють перед спеціалізованим відомством;
  •  проведення експертизи на твердження заявки – перевіряється відповідність поданого пакета документів актуальному законодавству і формальним правилам, актуальних для брендування товару;
  • публікація відомостей – після попереднього дозволу, в спеціальному бюлетені публікуються публічні відомості про подану заяву;
  • реєстрація бренду і видача спеціального свідоцтва – правовласник отримує дозвіл на бренд, здійснюється оформлення реєстрації;
  • подача прохання про заперечення – якщо експертиза відмови, протягом двох тижнів прохач може подати апеляцію.
Товарний знак, оформлений в Китаї діє протягом десяти років. Після заяву необхідно подавати знову.

Последние новости

Ідея для бізнесу: косметика з Китаю

Китайська косметика має відмінну рису: натуральні інгредієнти і дешевизна. Саме ...

Китайська меблі

Чому так багато закупівель проводиться саме з Китаю? Справа в ...

Почати бізнес з Китаєм: що краще продавати?

Китай – це справжній рай для бізнесменів, адже саме тут ...

Оптика для автомобіля з Китаю

Підбираючи оптику для автомобіля, власники хочуть отримати не тільки якісний ...

  • 044 353 00 01
  • 097 203 19 55
  • 048 738 77 81
  • 093 170 22 13