Вы можете скачать чек лист - правильного перевозчика.
Мы стараемся собрать лучшие кейсы по работе с Китаем. Посмотрите наш youtube канал и социальные сети. Лучшие материалы про Китай в telegram.
XРозвиток бізнесу з виробництва товарів змушує власників брендировать продукцію. Нанесення свого товарного знака на продукцію дозволяє закріпити власні розробки за конкретною компанією і тим самим підвищити довіру до самого товару і його виробникові.
Содержание статьи:
На даний момент існує всього два способи брендування продукту:
Одна з причин, за якими багато компаній брендують продукцію саме в Китаї – високий рівень розвитку технологій в різних сферах виробництва. Додатково варто відзначити низьку вартість робочої сили і налагоджені поставки різних товарів великих і дрібних партій з усього світу. Китайські виробники випускають товар під різними марками. Для виконання робіт їм необхідний тільки промальовані макет логотипу, промальована упаковка товару і супровідна документація.
Один з важливих моментів при брендування продукції в Китаї – захист інтелектуальної власності. Якщо реєстрація інтелектуальної власності вже була проведена в вашій країні, її все одно необхідно повторно проводити в Китаї. Перед проведенням реєстрації, необхідно продумати кілька робочих варіантів, так як первинна назва може не пройти перевірку на частоту, також в назві має бути не менше 4 символів, цифр або букв. Для вирішення цього завдання краще звернутися до фахівців патентного права.
У Китаї за рішення в області інтелектуального права відповідає Державне відомство. Коли ви отримаєте дозвіл на брендування, варто пам’ятати що термін його використання обмежений кількома роками.
Виділяють наступні етапи:
Товарний знак, оформлений в Китаї діє протягом десяти років. Після заяву необхідно подавати знову.
Заказать доставку
Обращайтесь к нам
Залишити відповідь