X

Оставьте ваш отзыв

Ваша оценка

Цена
Качество
Сроки
  • 044 353 00 01
  • 097 203 19 55
  • 048 738 77 81
  • 093 170 22 13

Як підготуватися до виставки в Китаї

Виставка, незалежно від країни проведення, дозволяє обзавестися новими зв’язками для розвитку власної справи. Китай, як країна відома виробничими потужностями, регулярно проводить різноманітні виставки. Незалежно від того, вирішили ви відвідати виставку в якості клієнта або простого відвідувача, необхідно правильно підготуватися до виставки. У такому випадку ви зможете отримати максимум від проведеного заходу.

Організаційні моменти

В першу чергу, необхідно подбати про мовну базі. У пріоритеті знання англійської та китайської мов. В іншому випадку, ви просто не зможете спілкуватися з потенційними партнерами. Якщо ви не впевнені у власних силах, рекомендується звернутися до допомоги перекладача. Великі виставки набирають спеціальних волонтерів, які допомагають подолати мовний бар’єр. Послуга надається безкоштовно, але необхідно заздалегідь уточнити чи працюють перекладачі на конкретній виставці. Можливо їх час обмежений кількома годинами в день. Необхідно також знайти виставку, яка найбільш близька у напрямку до вашої діяльності. Особливо, якщо для просування продукту необхідна не виставка місцевого значення, а велике експо. Найчастіше список найближчих заходів зібраний на спеціальних сайтах. На сайті ви зможете не тільки прочитати відгуки про минулих виставках, а й отримати спеціальне запрошення на Вашу електронну адресу або стандартне в конверті. Отримання докладної інформації про учасників виставки допоможе заздалегідь скласти графік відвідування стендів. Подібна скрупульозність допоможе правильно розподілити свій час і знайти максимальну кількість потенційних партнерів.

Намічаємо потенційні зв’язки

Якщо ви чітко спрямовані на співпрацю з певними фірмами, рекомендується заздалегідь обговорити тонкощі співпраці. Зв’яжіться з представниками через електронну адресу або месенджер і проведіть попередню бесіду. Уже на виставці ви зможете перейти до наступного етапу переговорів, аж до укладення контракту. Уже на виставці не забудьте з собою взяти не тільки докладний опис товару, але і якісні фото. Цілком ймовірно, що менеджерам знадобитися «живе» підтвердження наявності продукції та її якість. Рекомендується взяти з собою каталог товарів, в якому будуть відзначені ваші і потенційних клієнтів товари. Так ви зможете вести діалог відразу про цікаві речі. Не зайвим буде і найм особистого водія. Проведення великих виставок в Китаї має на увазі переповнене метро. Не завжди вдається використовувати і безкоштовний трансфер, які часто надають готелі. Використання власного транспортного засобу допомагає відвідати кілька виставок паралельно, що часто відбувається у великих міста країни. Дотримуючись простих порад і своєчасно вирішуючи організаційні моменти, ви зможете залучити безліч клієнтів до вашої продукції і обзавестися безліччю приємних і корисних знайомств.

Последние новости

Ідея для бізнесу: косметика з Китаю

Китайська косметика має відмінну рису: натуральні інгредієнти і дешевизна. Саме ...

Китайська меблі

Чому так багато закупівель проводиться саме з Китаю? Справа в ...

Почати бізнес з Китаєм: що краще продавати?

Китай – це справжній рай для бізнесменів, адже саме тут ...

Оптика для автомобіля з Китаю

Підбираючи оптику для автомобіля, власники хочуть отримати не тільки якісний ...

  • 044 353 00 01
  • 097 203 19 55
  • 048 738 77 81
  • 093 170 22 13