Вы можете скачать чек лист - правильного перевозчика.
< Мы стараемся собрать лучшие кейсы по работе с Китаем. Посмотрите наш youtube канал и социальные сети. Лучшие материалы про Китай в telegram.
XНазва бренду – це база, на яку орієнтуються клієнти і інвестори. Найманого важливий на будь-якому рівні: від назви ресторану на головній вулиці міста до компанії, яка організовує міжнародні перевезення. Від назви залежить багато чого: враження про організацію, запам’ятовування клієнтів і успішність на ринку. Тому ми поділимося важливими порадами, які допоможуть підібрати відмінне назву для міжнародної компанії.
Содержание статьи:
Перед нами стоїть завдання: придумати назву для міжнародної компанії. Важливо розібрати поставлену умову по пунктам:
Розберемо по пунктах, як підібрати назву для компанії міжнародного рівня.
Сучасний ринок насичений різними організаціями, компаніями або поодинокими проектами. Рекомендуємо скласти список з 8-10 назв брендів, який вам до душі, проаналізуйте їх. Напевно ви побачите закономірність. Розпишіть, чому, на вашу думку, назва добре звучить і в общем-то запам’ятовується.
Напевно у компанії є статистика, де зібрана актуальна інформація про клієнтів. Назва повинна бути простим для вимови і для розуміння. Важкі для назви відштовхують аудиторію.
Плюс до всього, варто перевірити правильність перекладу назви на будь-яку мову. Деякі слова не відрізняються за написанням, але в різних мовах мають абсолютно антонимичности значення.
Міжнародний бізнес орієнтується не на 1-2 роки роботи, а на десятиліття ведення успішної роботи. До чого ми це? Якщо зараз компанія займається міжнародною співпрацею тільки між країнами Європи, то не виключено, що через 3-5 років вона вийде на ринок США або Китаю. Тому назва бренду має бути прийнятним для будь-якої культури.
Коли базові пункти, описані вище, вже продумані, переходить до безпосереднього підбору назви. Нам потрібно, щоб назва представляло продукцію на міжнародному рівні.
Ідеальне назва:
Радимо підключити колектив і влаштувати мозковий штурм. Виділіть робочий час на те, щоб зібратися командою і розглянути всі можливі варіанти. Тут головне – не критикувати і не відкидати будь-які ідеї. Записуйте будь-яку ідею, яка приходить на розум.
Потім звужує список ідей, сортуємо їх. Безумовно будуть ті, які западут в душу, запам’ятаються самі собою. А будуть і такі, про яких ви забудете через 15 хвилин. Залиште 5-7 улюбленців серед іменних ідей, і рухаємося далі.
Це дуже і дуже важливо. Що слід перевірити?
Замовити доставку
Звертайтесь до нас
Залишити відповідь