X

Оставьте ваш отзыв

Ваша оценка

Цена
Качество
Сроки
  • 044 353 00 01
  • 097 203 19 55
  • 048 738 77 81
  • 093 170 22 13

Як підібрати ідеальне назву для міжнародної компанії

Назва бренду – це база, на яку орієнтуються клієнти і інвестори. Найманого важливий на будь-якому рівні: від назви ресторану на головній вулиці міста до компанії, яка організовує міжнародні перевезення. Від назви залежить багато чого: враження про організацію, запам’ятовування клієнтів і успішність на ринку. Тому ми поділимося важливими порадами, які допоможуть підібрати відмінне назву для міжнародної компанії.

Умова завдання

Перед нами стоїть завдання: придумати назву для міжнародної компанії. Важливо розібрати поставлену умову по пунктам:
  • Назва повинна бути інтернаціонально. Тобто, гра слів з російської / української навряд чи буде зрозуміла в країнах Європи, Китаї або США. Вибираємо то назва, яке звучить однаково на будь-якій мові.
  • Рід діяльності компанії. Успішний найманого – це запам’ятовуються назву, яке спливає в думках у того, хто збирається скористатися послугами.
  • Мета компанії. Назва повинна відповідати роду діяльності компанії. Якщо це міжнародні перевезення, то повинен спостерігатися абсолютний коннект між назвою і діяльністю компанії.
Розберемо по пунктах, як підібрати назву для компанії міжнародного рівня.

Вивчаємо ринок

Сучасний ринок насичений різними організаціями, компаніями або поодинокими проектами. Рекомендуємо скласти список з 8-10 назв брендів, який вам до душі, проаналізуйте їх. Напевно ви побачите закономірність. Розпишіть, чому, на вашу думку, назва добре звучить і в общем-то запам’ятовується.

Орієнтуємося на аудиторію

Напевно у компанії є статистика, де зібрана актуальна інформація про клієнтів. Назва повинна бути простим для вимови і для розуміння. Важкі для назви відштовхують аудиторію. Плюс до всього, варто перевірити правильність перекладу назви на будь-яку мову. Деякі слова не відрізняються за написанням, але в різних мовах мають абсолютно антонимичности значення.

Думаємо про майбутнє

Міжнародний бізнес орієнтується не на 1-2 роки роботи, а на десятиліття ведення успішної роботи. До чого ми це? Якщо зараз компанія займається міжнародною співпрацею тільки між країнами Європи, то не виключено, що через 3-5 років вона вийде на ринок США або Китаю. Тому назва бренду має бути прийнятним для будь-якої культури.

Основа нейминга

Коли базові пункти, описані вище, вже продумані, переходить до безпосереднього підбору назви. Нам потрібно, щоб назва представляло продукцію на міжнародному рівні. Ідеальне назва:
  • Легко запам’ятовується.
  • Красиво звучить.
  • Легко пишеться на будь-якій мові.
  • Можливо, навіть красиво виглядає.

Запишіть можливі варіанти

Радимо підключити колектив і влаштувати мозковий штурм. Виділіть робочий час на те, щоб зібратися командою і розглянути всі можливі варіанти. Тут головне – не критикувати і не відкидати будь-які ідеї. Записуйте будь-яку ідею, яка приходить на розум. Потім звужує список ідей, сортуємо їх. Безумовно будуть ті, які западут в душу, запам’ятаються самі собою. А будуть і такі, про яких ви забудете через 15 хвилин. Залиште 5-7 улюбленців серед іменних ідей, і рухаємося далі.

Перевірте назву

Це дуже і дуже важливо. Що слід перевірити?
  • Відсутність компаній зі схожою назвою. Ми ж розуміємо, що відмінність в одну букву – це не більше, ніж забавно і смішно.
  • Правильність перекладу на будь-яку мову. Особливу увагу звертаємо на мови тих країн, між якими ведеться активна співпраця.
  • Актуальність назви. Можливо, вже були схожі компанії, але вони припинили роботу. Не варто дивитися в бік таких назв, адже у потенційного клієнта буде заздалегідь сформовану думку про вас. І це не завжди плюс.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Последние новости

Ідея для бізнесу: косметика з Китаю

Китайська косметика має відмінну рису: натуральні інгредієнти і дешевизна. Саме ...

Китайська меблі

Чому так багато закупівель проводиться саме з Китаю? Справа в ...

Почати бізнес з Китаєм: що краще продавати?

Китай – це справжній рай для бізнесменів, адже саме тут ...

Оптика для автомобіля з Китаю

Підбираючи оптику для автомобіля, власники хочуть отримати не тільки якісний ...

  • 044 353 00 01
  • 097 203 19 55
  • 048 738 77 81
  • 093 170 22 13