language-switcher

  • Русский
  • X

    Залишіть ваш відгук

    Ваша оцінка

    Цена
    Качество
    Сроки
    • 044 353 00 01
    • 097 203 19 55
    • 048 738 77 81
    • 093 170 22 13

    Як підібрати ідеальне назву для міжнародної компанії

    Назва бренду – це база, на яку орієнтуються клієнти і інвестори. Найманого важливий на будь-якому рівні: від назви ресторану на головній вулиці міста до компанії, яка організовує міжнародні перевезення. Від назви залежить багато чого: враження про організацію, запам’ятовування клієнтів і успішність на ринку. Тому ми поділимося важливими порадами, які допоможуть підібрати відмінне назву для міжнародної компанії.

    Умова завдання

    Перед нами стоїть завдання: придумати назву для міжнародної компанії. Важливо розібрати поставлену умову по пунктам:

    • Назва повинна бути інтернаціонально. Тобто, гра слів з російської / української навряд чи буде зрозуміла в країнах Європи, Китаї або США. Вибираємо то назва, яке звучить однаково на будь-якій мові.
    • Рід діяльності компанії. Успішний найманого – це запам’ятовуються назву, яке спливає в думках у того, хто збирається скористатися послугами.
    • Мета компанії. Назва повинна відповідати роду діяльності компанії. Якщо це міжнародні перевезення, то повинен спостерігатися абсолютний коннект між назвою і діяльністю компанії.

    Розберемо по пунктах, як підібрати назву для компанії міжнародного рівня.

    Вивчаємо ринок

    Сучасний ринок насичений різними організаціями, компаніями або поодинокими проектами. Рекомендуємо скласти список з 8-10 назв брендів, який вам до душі, проаналізуйте їх. Напевно ви побачите закономірність. Розпишіть, чому, на вашу думку, назва добре звучить і в общем-то запам’ятовується.

    Орієнтуємося на аудиторію

    Напевно у компанії є статистика, де зібрана актуальна інформація про клієнтів. Назва повинна бути простим для вимови і для розуміння. Важкі для назви відштовхують аудиторію.

    Плюс до всього, варто перевірити правильність перекладу назви на будь-яку мову. Деякі слова не відрізняються за написанням, але в різних мовах мають абсолютно антонимичности значення.

    Думаємо про майбутнє

    Міжнародний бізнес орієнтується не на 1-2 роки роботи, а на десятиліття ведення успішної роботи. До чого ми це? Якщо зараз компанія займається міжнародною співпрацею тільки між країнами Європи, то не виключено, що через 3-5 років вона вийде на ринок США або Китаю. Тому назва бренду має бути прийнятним для будь-якої культури.

    Основа нейминга

    Коли базові пункти, описані вище, вже продумані, переходить до безпосереднього підбору назви. Нам потрібно, щоб назва представляло продукцію на міжнародному рівні.

    Ідеальне назва:

    • Легко запам’ятовується.
    • Красиво звучить.
    • Легко пишеться на будь-якій мові.
    • Можливо, навіть красиво виглядає.

    Запишіть можливі варіанти

    Радимо підключити колектив і влаштувати мозковий штурм. Виділіть робочий час на те, щоб зібратися командою і розглянути всі можливі варіанти. Тут головне – не критикувати і не відкидати будь-які ідеї. Записуйте будь-яку ідею, яка приходить на розум.

    Потім звужує список ідей, сортуємо їх. Безумовно будуть ті, які западут в душу, запам’ятаються самі собою. А будуть і такі, про яких ви забудете через 15 хвилин. Залиште 5-7 улюбленців серед іменних ідей, і рухаємося далі.

    Перевірте назву

    Це дуже і дуже важливо. Що слід перевірити?

    • Відсутність компаній зі схожою назвою. Ми ж розуміємо, що відмінність в одну букву – це не більше, ніж забавно і смішно.
    • Правильність перекладу на будь-яку мову. Особливу увагу звертаємо на мови тих країн, між якими ведеться активна співпраця.
    • Актуальність назви. Можливо, вже були схожі компанії, але вони припинили роботу. Не варто дивитися в бік таких назв, адже у потенційного клієнта буде заздалегідь сформовану думку про вас. І це не завжди плюс.

    Залишити відповідь

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

    Замовити доставку

    Авіа доставка Авіа доставка Сборные грузы Збірні грузи Контейнерные перевозки Контейнерні перевезення Авто доставка Авто доставка Выкуп Викуп Поиск поставщика Пошук постачальника

    Звертайтесь до нас

      Останні новини

      Доставка вантажів з Південної Кореї

      Південна Корея – країна, яка за короткий проміжок часу зуміла ...

      Викуп товару з майданчика TAOBAO

      Китайський торговий майданчик TaoBao поєднує велику кількість продавців, орієнтованих на ...

      Доставка вантажів з Тайвані

      Тайвань входить до топ-10 найбільших виробників у світі. У цій ...

      Рецензії на есе – кому користуватися?

      Багато авторів, у тому числі письменників, часто ігнорують послугу есе ...

      language-switcher-fixed

    • Русский
      • 044 353 00 01