X

Оставьте ваш отзыв

Ваша оценка

Цена
Качество
Сроки
  • 044 353 00 01
  • 097 203 19 55
  • 048 738 77 81
  • 093 170 22 13

 Як знайти покупців для свого бізнесу?

Відкрити власний бізнес – це бажання багатьох, особливо в сучасних умовах, коли робота за наймом може різко завершитися не з ініціативи працівника. Щоб уникнути таких ситуація, має сенс почати працювати на себе. Але власний бізнес – це, все ж, непросто. Свою справу вимагає повної залученості, постійного креативу, аналітичних навичок і, звичайно, певного азарту. Знайти товар за вигідною ціною – це лише половина справи. Залучити клієнтів – ось в чому головна складність бізнесу в умовах надлишку пропозицій. Якщо хочете отримувати стабільний прибуток, доведеться проявити фантазію у використанні маркетингових прийомів. І в цій статті ми б хотіли трохи більш докладно поговорити саме про це; про те, як правильно шукати покупців для свого бізнесу.

Як знайти покупців для свого бізнесу?

  1. Можна зробити лише однієї сторінки сайту. Грубо кажучи – Лендінгем. Це – найбільш примітивний спосіб створити майданчик для торгівлі в Інтернеті. Його на який-небудь трендовий товар можна придбати за зовсім недорого. Для цього варто лише зайти в пошуковик (абсолютно будь-який), ввести запит «Купити Лендінгем» або «Купити лише однієї сторінки сайт». Оренда хостингу, домену та покупка односторінкового сайту обійдеться також в абсолютно невелику суму. Як мінімум, це точно обійдеться вам дешевше, ніж розробка повноцінного сайту інтернет-магазину, або ж оренда приміщення під магазин оффлайн.
  2. Власний сайт. Якщо ви готові замовити розробку власного сайту, то – вітаємо! Саме так ви стаєте ближче до створення абсолютно повноцінного інтернет-магазину. Сайт повинен бути максимально зручним: його інтерфейс повинен бути розрахований на покупки. Не забудьте про можливість онлайн-оплати на сайті.
  3. Інтернет-майданчики для перепродажу, що складаються з, так званих, “дощок оголошень”. Перші замовлення можна отримати з цих дощок. Особливо, якщо правильно прописати назву оголошення і підібрати привертає увагу картинку. Це може бути, наприклад, такий ресурс як OLX.
  4. Ви можете скористатися можливістю реклами у інфлюенсеров, зокрема, у популярних блогерів. Зараз нативная реклама у блогерів вважається максимально ефективною: до впливових персон в Мережі прислухаються. Як правило, це досить дорого, але надзвичайно дієво і тут має сенс вкладатися – все вкладення повертаються в багаторазових розмірах.
  5. Торгувати можна і за допомогою акаунтів в соціальних мережах. Але це також непросто. Дуже важливо правильно оформити сторінку, зробити красиві, “продають” фотографії. Для отримання більшого прибутку буде потрібно реклама в соціальних мережах. Сучасна реклама дозволяє зробити пропозицію тільки тим людям, які дійсно зацікавлені в цьому товарі. У таргет, безумовно, варто вкладатися, сьогодні це – найбільш перспективний і ефективний спосіб розкрутитися в соціальних мережах. Наприклад, якщо ми продаємо світлодіодні лампи для автомобілів, то варто розміщувати нашу рекламу у тих користувачів, які цікавляться автомобілями. При цьому у нас навіть є можливість дізнатися, в який час і в будь-який день тижня активність в цій групі людей найбільш висока. Це дозволить розміщувати рекламу саме в той час, який принесе найбільшу кількість замовлень.
  6. Купівля реклами в пошукових системах – також відмінний спосіб досить швидко знайти покупців. Сенс в тому, що ваш сайт буде моментально показуватися в топі запитів з тих чи інших запитів, пов’язаних з вашими товарами. А якщо ви хочете домогтися більш стабільного результату з видачі в пошукових системах, радимо вам вкластися в SEO.
  7. Сарафанне радіо – це найбільш ефективний і надійний спосіб розкрутки. Жодна, навіть найдорожча реклама не спрацює настільки яскраво: будь-яка людина, природно, набагато більше довіряє близьким, які порекомендували йому товар або послугу, ніж рекламі. А рекомендацій можна домогтися тільки за допомогою адекватної цінової політики, якісного товару і, скажімо, програм лояльності. Грубо кажучи, наприклад, ви можете робити знижку за рекомендацію і робити акції на кшталт “приведи друга”.
Безумовно, це – далеко не всі варіанти з можливих. Ви повинні розвивати в собі нестандартне мислення маркетолога в процесі пошуку клієнтів. Тут відіграє вагому роль: і запам’ятовується найманого, і логотип, і фірмовий стиль. Це – те, на чому точно не варто економити і обов’язково співпрацювати з професійним дизайнером, які створить привабливий варіант. Також свої плоди обов’язково принесе складання грамотного бізнес-плану, де будуть прораховані всі плюси, мінуси і ризики вашої справи. Чим ретельніше ви прорахуєте ризики, підберете асортимент і чим точніше зрозумієте свою цільову аудиторію, тим швидше ви знайдете покупців.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Последние новости

Ідея для бізнесу: косметика з Китаю

Китайська косметика має відмінну рису: натуральні інгредієнти і дешевизна. Саме ...

Китайська меблі

Чому так багато закупівель проводиться саме з Китаю? Справа в ...

Почати бізнес з Китаєм: що краще продавати?

Китай – це справжній рай для бізнесменів, адже саме тут ...

Оптика для автомобіля з Китаю

Підбираючи оптику для автомобіля, власники хочуть отримати не тільки якісний ...

  • 044 353 00 01
  • 097 203 19 55
  • 048 738 77 81
  • 093 170 22 13