Вы можете скачать чек лист - правильного перевозчика.
< Мы стараемся собрать лучшие кейсы по работе с Китаем. Посмотрите наш youtube канал и социальные сети. Лучшие материалы про Китай в telegram.
XРозвиток бізнесу із виробництва товарів змушує власників брендувати продукцію. Нанесення свого товарного знака на продукцію дозволяє закріпити власні розробки за конкретною компанією і тим самим підвищити довіру до самого товару та його виробника.
Содержание статьи:
На даний момент існує всього два способи брендування продукту:
Одна з причин, чому багато компаній брендують продукцію саме в Китаї — високий рівень розвитку технологій у різних сферах виробництва. Додатково варто відзначити низьку вартість робочої сили та налагоджені поставки різних товарів великих та дрібних партій з усього світу. Китайські виробники випускають товар під різними марками. Для виконання робіт їм необхідний лише промальований макет логотипу, упаковка товару та супровідна документація.
Один із важливих моментів при брендуванні продукції в Китаї – захист інтелектуальної власності. Якщо реєстрацію інтелектуальної власності вже було здійснено у вашій країні, її все одно необхідно повторно проводити в Китаї. Перед проведенням реєстрації необхідно продумати кілька робочих варіантів, оскільки початкова назва може не пройти перевірку на частоту, також у назві має бути не менше 4 символів, цифр або літер. Для вирішення цього завдання краще звернутися до спеціалістів патентного права.
У Китаї за рішення щодо інтелектуального права відповідає Державне відомство. Коли ви отримаєте дозвіл на брендування, варто пам’ятати, що термін його використання обмежений кількома роками.
Вирізняють такі етапи:
Товарний знак, оформлений у Китаї, діє протягом десяти років. Після заяви необхідно подавати знову.
Замовити доставку
Звертайтесь до нас
Залишити відповідь