language-switcher

  • Русский
  • X

    Залишіть ваш відгук

    Ваша оцінка

    Цена
    Качество
    Сроки
    • 044 353 00 01
    • 097 203 19 55
    • 048 738 77 81
    • 093 170 22 13

    Як відкрити свій онлайн-шоурум?

    Сьогодні дедалі більше колишніх офісних працівників хочуть продовжити свою кар’єру в якомусь іншому напрямку, наприклад – відкрити свій власний бізнес. Загалом ця думка хороша: робота на себе завжди досить перспективна і приносить у рази більше задоволення: як морального, так і матеріального, ніж у тих випадках, коли ми працюємо на когось.

    Часто для варіанта відкриття власного бізнесу обирають онлайн-шоурум. І в цій статті ми розповімо вам, що потрібно, щоб відкрити власний онлайн-шоурум, де шукати постачальників, як підібрати оптимальну концепцію і в чому переваги саме такого вибору.

    Власний онлайн-шоурум: переваги

    1. При правильному доборі концепції та успіху бізнес-проекту в цілому ви можете розраховувати на досить відчутний прибуток.
    2. Власний шоурум – це чудова можливість для самореалізації. Уявіть, що ви створите своїми руками простір, де все для вас буде ідеальним.

    Що потрібне для створення власного онлайн-шоуруму? Як це зробити правильно?

    Дуже важливо – заздалегідь визначитися з концепцією, зайняти свою нішу як щодо цінової категорії, так і щодо позиціонування магазину і товару. Концепція часто впливає на успіх проекту. Не можна впевнено заявити, що без неї вона буде провальною, але це гарантія мінімального успіху. Визначтеся, які товари будуть у шоурумі. Це одяг, аксесуари для дому, книжки чи сантехніка, адже такі шоуруми теж бувають. Коли розкладаєш по поличках, що запропонуєш клієнту, хто він і що любить, тоді стане набагато простіше задовольняти бажання цільової аудиторії та простіше визначити цю цільову аудиторію.

    Запитайте: що отримає клієнт, коли прийде до вас? Які товари він шукатиме у вас? Щоб створити унікальну пропозицію, на ринку почали відкривати шоуруми у нових концепціях. Наприклад, моно-шоурум, де продаються лише предмети чорного кольору, або мінімал-шоурум, де товари лише з мінімальним дизайном.

    Дуже важливо розуміти, що саме і за якою ціною ви продаватимете. Товарна лінійка – магніт для клієнтів. Обробляючи цей крок, потрібно вирішити головне — шоурум продає товари особистого бренду, інших імен або це представлено у форматі колаборації.

    Щоб бізнес був вигідним, важливо закуповувати товари за мінімальними цінами, щоб мати можливість ставити оптимальну націнку, яка окупить закупівлі, зусилля з розкрутки та просування шоуруму, доставку, а також інші витрати. Тому варто розглянути варіант закупівель у Китаї: ціни на товари від виробників там надзвичайно низькі, а якість – тішить. Там ви можете знайти все, що завгодно: від одягу та взуття до електроніки та меблів, товарів для туризму, спорту, величезна кількість товарів для дому та багато іншого. Дизайн виробів гарний, вони дуже добре продаються, тому ця модель – цілком робоча.

    Якщо ви плануєте розпочати роботу з Китаєм, дуже важливо грамотно організувати доставку: так, щоб постачання приходило вчасно, а вартість цієї доставки не знижувала прибутковість бізнесу в нуль. Спеціалісти компанії ТОПКАРГО із задоволенням допоможуть вам із усіма організаційними процесами: від пошуку постачальників до організації доставки. Бізнес з нами – це просто!

    Залишити відповідь

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

    Замовити доставку

    Авіа доставка Авіа доставка Сборные грузы Збірні грузи Контейнерные перевозки Контейнерні перевезення Авто доставка Авто доставка Выкуп Викуп Поиск поставщика Пошук постачальника

    Звертайтесь до нас

      Останні новини

      Доставка вантажів з Південної Кореї

      Південна Корея – країна, яка за короткий проміжок часу зуміла ...

      Викуп товару з майданчика TAOBAO

      Китайський торговий майданчик TaoBao поєднує велику кількість продавців, орієнтованих на ...

      Доставка вантажів з Тайвані

      Тайвань входить до топ-10 найбільших виробників у світі. У цій ...

      Рецензії на есе – кому користуватися?

      Багато авторів, у тому числі письменників, часто ігнорують послугу есе ...

      language-switcher-fixed

    • Русский
      • 044 353 00 01