Вы можете скачать чек лист - правильного перевозчика.
< Мы стараемся собрать лучшие кейсы по работе с Китаем. Посмотрите наш youtube канал и социальные сети. Лучшие материалы про Китай в telegram.
XІнстаграм став важливою платформою просування товару. Велику роль у цьому відіграла популярність соціальної мережі, яка зростає з кожним днем, і її доступність практично з будь-яких пристроїв, що дуже важливо при сучасному темпі життя.
Доставка авіа з Китаю, красиво візуалізована у зручному форматі, привабить багато цільової аудиторії. До того ж, користувачі в інстаграмі залучені до взаємодії з брендами. Компанія Topcargo сьогодні розповість про те, як прорекламувати свій товар з мінімумом вкладень та максимумом фідбека!
Содержание статьи:
1. Оформлення профілю компанії
Якщо ви перейдете відразу до інших пунктів, то вони не матимуть такого ж ефекту. Красива сторінка, витримана в одному стилі, з описом, що викликає довіру, приверне увагу людей набагато швидше, ніж неохайна і зроблена поспіхом.
Подбайте про красиве фото профілю. Якщо ваша фірма має логотип, використовуйте його. Ім’я сторінки має містити назву вашої компанії та відображати сферу діяльності. Наприклад, магазин одягу Camilla можна підписати “Camilla_clothes”.
Опис профілю повинен містити чіткий опис того, що ви пропонуєте. Не перестарайтеся з епітетами та хвалебними одами, будьте короткими. В опис обов’язково включіть ваші контактні дані, включаючи телефон, сайт, інші соціальні мережі вашого магазину. Переконайтеся, що ваш профіль не закритий налаштуваннями приватності і фото можуть переглядати абсолютно все. Викладайте фотографії регулярно, але не надто часто. Гарний темп – щодня. Якщо є можливість, використовуйте професійну камеру та додаткове освітлення.
2. Знижки
Вам потрібно набрати якомога більше передплатників, щоб ваші фотографії, рекламу та акції бачило безліч людей. Хороший спосіб залучити аудиторію – це запропонувати знижку за розміщення фотографій із вашою продукцією у профілі. Ви можете обмежити знижку (наприклад, десять відсотків за одне фото з тегом магазину) або співвіднести знижку з кількістю лайків під фото (п’ять відсотків за кожну сто лайків). Авіадоставка з Китаю точно не покладеться на складі!
3. Реклама від популярного облікового запису
Якщо бюджет не дозволяє звернутися до справжньої зірки, можна звернутися до блогера з великою кількістю активних передплатників. Щоб знайти людину готову співпрацювати, можна звернутися на спеціальний сайт зі списком сторінок та їх прайсом. Вартість такої реклами залежить від популярності блогера. Можна спробувати домовитись на обмін (наприклад, з вас один екземпляр товару з чергової авіадоставки Китай-Україна, а з них реклама).
4. Конкурси
Цей спосіб хороший тим, що ви зробите знижку тільки одній людині, а не всім, хто розмістив фото. Відповідно знижуються витрати, витрачені реклами. Умови можуть бути різноманітними: від простого фото з продукцією до складання трьох причин, через які їм подобається ваш бренд. Обов’язковою умовою вкажіть використання вашого хештегу. Переможця зазвичай визначають за кількістю лайків.
А якщо знадобиться натхнення або ідеї для бізнесу з Китаєм, підписуйтесь на наш акаунт в Інстаграм!
Замовити доставку
Звертайтесь до нас
Comments are closed.