language-switcher

  • Русский
  • X

    Залишіть ваш відгук

    Ваша оцінка

    Цена
    Качество
    Сроки
    • 044 353 00 01
    • 097 203 19 55
    • 048 738 77 81
    • 093 170 22 13

    Організація спільних закупівель у Китаї

    Після виходу Китаю на міжнародний ринок, доступний навіть звичайним громадянам, а не тільки великим компаніям, процес купівлі та доставки з кожним роком все спрощується. І деякі звичайні люди з метою економії, бажаючи купити малі обсяги продукції в Китаї, вигадали таке поняття як спільні закупівлі.

    Що ж це таке і як правильно організувати спільні закупівлі в Китаї, ми розповімо в цій статті.

    Спільні закупівлі в Китаї – спроба заощадити час чи гроші?

    Спільні закупівлі – це бізнес-рішення звичайних громадян, які були залучені як потенційні клієнти на китайський ринок, але вони не потребують оптових закупівель, маючи при цьому бажання купити товар за нижчою ціною.

    І вони таким чином кооперуються, виходячи з потреби придбати необхідний для них товар, електроніка, техніка, іграшки, продовольчі товари, одяг, і замовляють все за оптовою ціною , оплачуючи лише за те, що вони купили.

    Як правильно спланувати спільні закупівлі?

    • Далі аналізують ринок та обирають постачальників, а також компанії для транспортування купленої продукції.
    • Наступний крок – підготовка інформаційного порталу для залучення потенційних покупців. Вам необхідно позначити цільову аудиторію, яка буде зацікавлена у купівлі товарів на даному сегменті ринку.
    • Організація рекламної кампанії – також важлива частина планування спільних закупівель. Тому що оптові закупівлі в Китаї – це досить великі обсяги продукції, але оскільки суть спільних закупівель у тому, щоб купити невеликий обсяг товару за оптову ціну, необхідно знайти якомога більше клієнтів.

    Процес пошуку клієнтів

    Сфера продажів зараз дуже сильно розвивається, тому існує величезна кількість способів для залучення клієнтів. Успішний пошук цільової аудиторії для подальшої співпраці у сфері спільних закупівель можливий при використанні одразу кількох інструментів:

    1. Створення груп у соціальних мережах, які будуть об’єднані за потрібною вам тематикою.
    2. Поширення реклами в пошукових системах, а також таргетованої реклами в соціальних мережах.
    3. Форуми, сайти з оголошеннями про продаж якихось товарів.
    4. Рекомендації лідерів думок, експертів, а також людей, які раніше користувалися послугами спільних закупівель.

    Підготовка інформаційного порталу для проведення закупівель

    Після того, як ви знайшли і визначили свою цільову аудиторію, необхідно місце, де ви будете взаємодіяти з потенційними клієнтами. Там вони будуть визначатися із товаром, який хочуть купити, а також оформляти свої замовлення. Найпопулярнішими сьогодні є:

    • Інтернет-магазини.
    • Месенджери.
    • Соціальні мережі.
    • Індивідуально створені платформи.

    Особливості спільних закупівель

    Після організації та отримання замовлень від потенційних покупців необхідно врахувати всі особливості та проблеми, які можуть виникнути при доставка з Китаю в Україну. Тому слід звернути увагу на такі питання:

    1. Необхідно заздалегідь дізнатися – чи існує обмеження на ввезення товарів даного сегменту ринку. Тому що, якщо товар застрягне на митниці, терміни його доставки значно збільшаться, а також ускладнюється процес розмитнення.
    2. Важливо враховувати габаритність вантажу. Тому що це сильно впливає на спосіб перевезення (авто, морський транспорт або авіатранспорт), а також на ціну доставки.
    3. Величина мита. Є такі товари, мито яких дорівнює мінімальній сумі, але є й такі, плата за які іноді більше, ніж за сам товар.
    4. Одним з найважливіших пунктів також є грамотний вибір постачальника, тому що якщо в роздрібній торгівлі ринок конкурентів досить великий, то при оптових покупках необхідно ретельніше вибирати продавця, виходячи з відгуків компанії, або шукати їх у спеціальних базах або користуватися рекомендаціями.

    Організація спільних закупівель з Китаю, як можна вже зрозуміти, процес досить трудомісткий, складний, витратний. Для цього залучається багато спеціалістів, починаючи від маркетолога, дизайнерів сайту до юристів, які вирішують митні питання. Саме тому більшість організаторів спільних закупівель звертаються до компаній, які вже мають досвід роботи у цій сфері. Тобто якщо ви хочете стати одним із тих, хто отримає прибуток від даної сфери бізнесу, то радимо звернутися саме до нас.

    Залишити відповідь

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

    Замовити доставку

    Авіа доставка Авіа доставка Сборные грузы Збірні грузи Контейнерные перевозки Контейнерні перевезення Авто доставка Авто доставка Выкуп Викуп Поиск поставщика Пошук постачальника

    Звертайтесь до нас

      Останні новини

      Доставка вантажів з Південної Кореї

      Південна Корея – країна, яка за короткий проміжок часу зуміла ...

      Викуп товару з майданчика TAOBAO

      Китайський торговий майданчик TaoBao поєднує велику кількість продавців, орієнтованих на ...

      Доставка вантажів з Тайвані

      Тайвань входить до топ-10 найбільших виробників у світі. У цій ...

      Рецензії на есе – кому користуватися?

      Багато авторів, у тому числі письменників, часто ігнорують послугу есе ...

      language-switcher-fixed

    • Русский
      • 044 353 00 01