language-switcher

  • Русский
  • X

    Залишіть ваш відгук

    Ваша оцінка

    Цена
    Качество
    Сроки
    • 044 353 00 01
    • 097 203 19 55
    • 048 738 77 81
    • 093 170 22 13

    Помилки при замовленнях китайських товарів

    Бізнес з Китаєм хоч і популярний, але таїть у собі чимало підводних каменів. І в цій статті ми хотіли б розповісти про них трохи більш докладно, а саме про те, яких помилок варто уникати при замовленнях китайських товарів як новачкам, так і вже досвідченим бізнесменам, а також на що в принципі варто звертати увагу в бізнесі такого роду.

    Помилки при замовленнях китайських товарів: чого варто уникати?

    1. Не знайдено цільового споживача. Якщо джерелом інформації про товар є постачальник, то основне завдання – знайти ринок для цієї продукції. А точніше, знайти і якнайточніше описати цільового споживача, для якого продукт призначений. Потрібно знати хто він, скільки йому років, чим він займається, що любить, де отримує інформацію, де проводить час, де купує, що цінує?.. Виходячи з цієї інформації, продажами вже можна керувати. Тому, перш ніж замовляти будь-який товар, тим більше, в оптових масштабах, дуже важливо визначитися з тим, кому ви продаватимете його. В ідеалі, є сенс провести повноцінне маркетингове дослідження, де буде відзначено, хто ваша цільова аудиторія, коли буде пік попиту і так далі. Закуповувати з бухти барахти товар і розраховувати, що хтось купить – це підхід популярний, але безумовно, провальний.
    2. Затягнуті терміни, і в результаті втрачено можливість (наприклад, конкуренти встигли привезти раніше за вас або пропущений сезон) Інформація про попит має певний термін придатності. І тому особливо важливо реагувати на неї швидко. Чим оперативніше ви спрацюєте, тим більше шансів закріпити лідерські позиції на ринку. Тут може бути як помилка, так і помилка постачальників/логістів. Погодьтеся, якщо постачання новорічних гірлянд прийде у січні, або ж товари для відпустки – у вересні чи серпні, то його частину, безумовно, вдасться реалізувати, але пік попиту, у будь-якому випадку, буде втрачено.
    3. Неправильно складені пропорції між позиціями в асортименті. Завжди є ходові позиції, яких небагато, але які за принципом Парето дають 80% обороту. Їх потрібно точно визначити, добре знати та замовляти з надлишком. Інші асортиментні позиції замовляються в мінімальних кількостях, наскільки це дозволяє мінімальне замовлення. Насправді, практично в кожній марці є товари-хіти, на які завжди є попит. У якій пропорції їх замовляти – вирішуйте самі, виходячи з показників продажів, але те, що цих товарів завжди потрібно більше – це факт.
    4. Неправильно відрегульований графік постачання. Перше постачання розійшлося надто швидко, а повторні замовлення не розміщені Через те, що цикл постачання при замовленні (доставка товару морем) складає близько 90-120 днів, планувати наступні замовлення потрібно відразу ж при розміщенні першого замовлення. Краще якщо Ви складете план продажу та закупівлі на півроку/рік вперед. Тоді ви зможете налагодити рівномірність поставок та забезпечите постійну наявність товару. У будь-якому випадку не забувайте замовляти поставки заздалегідь, буквально, розплануйте, що вам потрібно і коли.
    5. Ви не визначились із каналами збуту. Для кожної цільової аудиторії та кожного товару існують свої канали збуту. Щось добре продається через Інтернет, щось у торгових мережах чи спеціалізованих магазинах; Існують товари спонтанного попиту, тут необхідна максимальна представленість у точках продажу, а при купівлі продуктів тривалого користування важливі консультації та індивідуальні продажі. Тому дуже важливо розуміти не тільки що і кому ви хочете продавати, але ще й як саме. Якщо під час продажу товару необхідні консультації (підбір розміру, кольору, будь-яких особливих параметрів), то обов’язково забезпечте їх: інакше ваші покупці підуть до конкурентів, які продумали це питання.
    6. Недостатня кількість реклами для товару. Просто закупити товар і розставити його в магазині, або ж розмістити про нього інформацію в інтернет-магазині недостатньо. По-перше, є сенс анонсувати покупцям постачання, щоб підігріти попит. По-друге, якщо у вас – інтернет-магазин, то реклама особливо важлива. Тут підійде все – і контекстна реклама в пошукових системах, і просування, і реклама, що таргетує, в соціальних мережах. Стимулювання збуту, по-хорошому, має розпочатися до того, як товар з’явиться складі. Вищий пілотаж – почати з попереднього замовлення, деякі бізнесмени примудряються продавати так, що абсолютно всі товари з партії заброньовані ще до його приїзду.
    7. Недостатня кількість інформації про товар. Багато бізнесменів цим грішать – знайшовши певну нішу для себе, вони обслуговують споживчі інтереси досить вузької цільової аудиторії і не прагнуть завоювати ще споживачів. І цілком можливо, що саме інформування стане чудовим інструментом у цьому плані: грубо кажучи, поки про властивості товару не знають, він і не може бути особливо нікому цікавим.
    8. Делегування формування замовлення. Найчастіше бізнесмени делегують цей обов’язок постачальникам, мовляв, щоб сформувати кошик із товарів, що найбільше продаються. І це велика помилка: як мінімум тому кон’юнктура досить відчутно відрізняється в країнах СНД і в Китаї, і те, що затребуване на місцевому ринку може зовсім не продаватися у нас. І, загалом, ніхто не може знати вашу цільову аудиторію так само точно, як ви. А якщо ви не знаєте, то зараз – саме час з нею познайомитися, маркетингових інструментів для цього існує більш ніж достатньо.
    9. Відсутність контролю якості перед відвантаженням. На жаль, на сумлінність постачальників не завжди можна покладатися.

    Замовлення товарів з Китаю: як правильно організувати логістику?

    Якщо у вас є бізнес із Китаєм, або ж ви тільки плануєте його відкривати і вам потрібна грамотна, безперебійна логістика, то фахівці компанії Topcargo із задоволенням вам допоможуть. Ми не тільки здійснюємо авіа та карго доставку будь-яких товарів з Китаю, але ще й підбираємо постачальників, доставляємо ваші товари на наш власний склад у Китаї, консультуємо та допомагаємо в оформленні документів.

    Залишити відповідь

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

    Замовити доставку

    Авіа доставка Авіа доставка Сборные грузы Збірні грузи Контейнерные перевозки Контейнерні перевезення Авто доставка Авто доставка Выкуп Викуп Поиск поставщика Пошук постачальника

    Звертайтесь до нас

      Останні новини

      Доставка вантажів з Південної Кореї

      Південна Корея – країна, яка за короткий проміжок часу зуміла ...

      Викуп товару з майданчика TAOBAO

      Китайський торговий майданчик TaoBao поєднує велику кількість продавців, орієнтованих на ...

      Доставка вантажів з Тайвані

      Тайвань входить до топ-10 найбільших виробників у світі. У цій ...

      Рецензії на есе – кому користуватися?

      Багато авторів, у тому числі письменників, часто ігнорують послугу есе ...

      language-switcher-fixed

    • Русский
      • 044 353 00 01