X

Оставьте ваш отзыв

Ваша оценка

Цена
Качество
Сроки
  • 044 353 00 01
  • 097 203 19 55
  • 048 738 77 81
  • 093 170 22 13

Особисті візити в Китай для бізнесмена: навіщо вони потрібні?

Бізнес з Китаєм зараз неймовірно популярний. Здавалося б, що може бути простіше і вигідніше – купувати в Китаї недорогі товари, які користуються попитом і продавати з націнкою на Батьківщині. Схема проста, але в ній, безумовно, є нюанси. Зокрема те, що навряд чи можливо, як мінімум, знайти кращих постачальників, організувати логістику великих партій товару, жодного разу навіть не побувавши в КНР. Будь-якому підприємцю дуже важливо чітко розуміти, з яким товаром він має справу, а зрозуміти це сповна можна тільки відвідавши виробництва. З цього причини і по декільком іншим ми абсолютно переконані, що кожному бізнесмену, який працює з Китаєм, дуже важливо регулярно відвідувати країну. І в цій статті ми б хотіли трохи більш докладно поговорити саме про це.

Особисті візити в Китай для бізнесмена: навіщо вони потрібні?

  1. Летіти на виставку за новинками. Першу поїздку в Китай доцільно поєднати з відвідуванням виставки. Як правило, це відбувається у весняний або осінній виставковий сезон. Якщо ви тільки плануєте бізнес з Китаєм, то відвідування виставки – просто обов’язково. По-перше, там ви поспілкуєтеся з представниками потенційних постачальників. По-друге, там ви можете визначитися з тим, що конкретно продавати
  2. Знайти постачальника безпосередньо під закупівлю. Якщо у вас є гарантований збут на якийсь товар і вам потрібно закупити його дешевше – це найбільш пріоритетна мета для поїздки в Китай. У Китаї, природно, ви можете не тільки замовити вже готову партію товару, але і створити продукт за індивідуальним замовленням. Індивідуальне замовлення великого оптового клієнта, поставка товару під тендер, будівництво або виробництво чи просто велика закупівля перед сезоном, коли очікується великий попит і збут практично гарантований – це найкращий з усіх можливих варіантів. І в цьому випадку дуже важливо особиста присутність і особисті переговори з представниками виробництв, інакше результат може бути просто непередбачуваним. Інша вимога – максимально кастомізованих товар, адаптований під ваш ринок. Йдеться про випадки, коли необхідно размоделіровать будь-якої наявний вже товар у виробника під ваші потреби.
  3. Проінспектувати і підібрати постачальників. Звичайно ж, в деяких випадках можна знайти постачальників і онлайн, просто сидячи за комп’ютером в ході серфінгу сайтів на кшталт AliExpress, Taobao, 1688 та інших. Але якщо мова йде про закупівлі великих партій товарів, або ж про те, щоб знайти реальний ексклюзив, якого більше не буде ні про у кого, то краще особистого візиту нічого бути не зможе. При перенесенні виробництва в Китай або виході безпосередньо на китайського постачальника часто стоїть завдання підібрати найбільш підходящу фабрику. Наприклад, ви заздалегідь можете вибрати long-list постачальників, потім – скоротити його вже на місці до short list. Як правило, мінуси тих чи інших виробництв стають помітними саме при особистому відвідуванні, як і плюси, власне. На місці також можна отримати корисну маркетингову інформацію, певні патерни збуту. І побачити своїми очима виробництво стоїть також тому, щоб переконатися, що дотримуються всі оптимальні умови праці та екологічні норми.
  4. Узгодити і проконтролювати перше замовлення. Перше замовлення у певного постачальника – це надзвичайно важливий етап розвитку бізнес-відносин і дуже важливий етап у вашому бізнесі в цілому. Коли ви розміщуєте своє перше замовлення на китайській фабриці, є сенс контролювати кожну деталь. Далі – легше. Але на самому початку надзвичайно важливо бути гранично уважними. Отримати і перевірити тестовий зразок, проконтролювати ключові технічні характеристики, а також упаковку, кольору, нанесення лого, маркування і все інше. Від того, як чітко буде узгоджений і відпрацьований перше замовлення, багато в чому залежить успішність подальшого масового виробництва і чіткість виконання повторних замовлень. Наступні замовлення, звичайно ж, теж важливо контролювати, але перший – особливо ретельно.
  5. Особистим візитом ви також заробляєте окуляри довіри. Особистий візит для китайців є по суті свідченням серйозності ваших намірів. Особливо це актуально для тих бізнесменів, хто планує досить великі закупівлі товарів. Як би дивно це не звучало – таким чином ви досягнете поваги від своїх китайських партнерів. Особливі дружні зв’язки для китайців дійсно важливі.
  6. Кращі ціни і умови для роботи. Оффлайн домовитися про вигідніші ціни та умови співпраці – в рази простіше, ніж онлайн.

Як правильно організувати відрядження в Китай?

Безумовно, ви можете організувати таку поїздку самостійно, але скажемо відразу: це складно, важливо отримати візу, правильно оформити всі документи. Тому, має сенс звернутися до посередників. Зокрема, компанія Topcargo вже багато років успішно організовує бізнес-поїздки в Китай. Пошук постачальників в Китаї, відвідування виробництв, виставок, – все це можливо разом з нами! Ми організуємо для вас поїздку в Китай на найвищому рівні – з користю для вас і вашого бізнесу!

Последние новости

Ідея для бізнесу: косметика з Китаю

Китайська косметика має відмінну рису: натуральні інгредієнти і дешевизна. Саме ...

Китайська меблі

Чому так багато закупівель проводиться саме з Китаю? Справа в ...

Почати бізнес з Китаєм: що краще продавати?

Китай – це справжній рай для бізнесменів, адже саме тут ...

Оптика для автомобіля з Китаю

Підбираючи оптику для автомобіля, власники хочуть отримати не тільки якісний ...

  • 044 353 00 01
  • 097 203 19 55
  • 048 738 77 81
  • 093 170 22 13