Вы можете скачать чек лист - правильного перевозчика.
Мы стараемся собрать лучшие кейсы по работе с Китаем. Посмотрите наш youtube канал и социальные сети. Лучшие материалы про Китай в telegram.
X
044 353 00 01
097 203 19 55
048 738 77 81
093 170 22 13
Відкрити суперечку на Аліекспресс
(1 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...
Сьогодні AliExpress є одним з найпопулярніших торговельних майданчиків, не тільки в Китаї, але і в усьому світі. Переваги цього сайту багато: по-перше-величезна різноманітність різних продуктів на будь-який смак, з будь-якої категорії, будь-якої цінової категорії, по-друге-дуже гарні ціни і регулярні знижки, по-третє-можливість вибору постачальника Крім того, ви можете замовити як оптові, так і роздрібні партії товару. Крім того, AliExpress, звичайно, привертає увагу захисту своїх клієнтів, а також різні заходи, які можуть бути прийняті, якщо товар для покупця прийшов з неналежним якістю, не прийшов на всіх, або ж було ще деякі форс-мажорних обставин. У цьому випадку, aliexpress може відкрити так званий спір, який допоможе вирішити ситуацію, обмін товарами, повернути гроші або відправити нову. Отже, як правильно відкрити суперечку по AliExpress?
Содержание статьи:
Як відкрити спір щодо AliExpress?
Суперечка на AliExpress є свого роду роз’яснення взаємозв’язку між покупцем і продавцем. Наприклад, ви відправили неякісний продукт або навіть вам дали підроблений код колії, а товар насправді не відправляється або переходить в інше місто або країну, і ще гірше, якщо хтось вже отримав посилку. У всякому разі, будь-який з ваших discontents ви можете відкрити спір на aliexpress. Відкриваючи спір, необхідно описати ситуацію якомога більш детально, і ви можете запросити заміну товару, часткове або повне повернення грошей. Відкриваючи спір, ви просто відправити безпосередньо продавцю ваші скарги і вимоги у вигляді спеціальної форми, при спробі домовитися з ним, тобто, без втручання адміністрації торгового поверху. Алгоритм спору приблизно такий:
Увійдіть у свій обліковий запис AliExpress, а потім перейдіть на Ваш особовий рахунок.
В “мої накази, перейдіть на повернення і спори” вкладка.
Перевірте таймер “захист замовлення”. Захист замовлення має певний термін придатності, дуже важливо, щоб вона до цього часу не закінчена. Повинно бути не менше двох тижнів.
Виберіть замовлення та натисніть поруч з ним “відкрити спір”.
Заповніть форму, яку ви маєте. Там ви повинні вказати причину, чому ви вирішили відкрити суперечку: є варіанти за замовчуванням. Ви також можете дати причину просто по тексту. До речі, дуже зручно, що форма спору доступна російською мовою: вам не доведеться возитися з перекладачами, або навіть вдатися до послуг фахівця.
Ви також можете вкласти необхідні документи у форму: чеки, декларації, фотографії товару, якщо вам потрібно довести свою невисоку якість, або наявність збитку.
Все-після цього ви можете розраховувати на відповідь від продавця.
Як правило, спори по AliExpress вирішуються на користь покупця. Тобто, ви будете або отримати новий продукт або ваші гроші назад. Якщо відповідь або подальші дії не влаштовують вас і ви будете впевнені у вашій правоті, ви можете виконувати такі дії, як загострення спору. Це також допоможе вирішити ситуацію.
Доставка з Китаю: як організувати?
Якщо ви плануєте великі покупки з Китаю, зокрема, великі замовлення від Aliexpress і не довіряють логістичних компаній, ви можете зв’язатися з фахівцями з Topcargo. Ми раді допомогти вам організувати доставку: швидка, якісна і безпечна!
Залишити відповідь