Вы можете скачать чек лист - правильного перевозчика.
< Мы стараемся собрать лучшие кейсы по работе с Китаем. Посмотрите наш youtube канал и социальные сети. Лучшие материалы про Китай в telegram.
XСодержание статьи:
Якщо немає ніяких відправних точок, мабуть, краще почати прямо з пошукових систем. Для цього достатньо сформулювати питання про купівлю конкретного товару оптом, великими партіями або від виробника. Відразу варто налаштовуватись на довгий перегляд сторінок та копіткий відбір кандидатів для майбутніх угод. Адже швидше за все пошуковик видасть список із кількох десятків, а то й сотень, варіантів.
Для інтернет-магазину, що тільки відкривається, важливими виявляються умови, які пред’являються до реалізаторів (закупників) продукції. Варто виділити кілька найважливіших:
Оскільки потенційних постачальників товарів для інтернет-магазину може виявитися занадто багато, варто відразу створити таблицю результатів ручного перегляду. Занести до неї кандидатів, наголошуючи на всіх перерахованих пунктах. Відсіваючи відразу явно невідповідні варіанти. Решті доведеться продзвонити, щоб остаточно зробити вибір. Надалі список поповнюють знахідками з альтернативних джерел та пунктами відмінностей виробників.
Хорошим прикладом для пошуку місця закупівель є швейна галузь. Майже у кожному обласному центрі чи великому місті є власна фабрика. Альтернативно їй працюють ательє з масовим пошиттям одягу та інші форми підприємств. Тому реальний вибір постачальників досить великий. При цьому виявляються вигідними такі фактори:
Тепер питання про те, де шукати постачальника стає майже риторичним. Знайти виробників у власному краї можна за допомогою тих самих пошукових систем. Альтернативно існують каталоги виробників, де також описуються умови взаємодії із нею, як мінімум, є контакти.
Можливість роботи з Піднебесною сьогодні значно спрощує функціонування інтернет-ресурсів. Оскільки саме ця співпраця започаткувала таку форму продажу, як дрошипінг. Фактично, сайт надає посередницькі послуги між постачальником та замовником. При цьому основні функції існування проекту, що продає, зводяться до активної реклами власного бренду і пропонованої продукції.
Переваги такого роду взаємодії без додаткових витрат для інтернет-магазину. Вони зводяться виключно до тих, що йдуть на розробку ресурсу, а також оформлення документації. Немає потреби утримувати склади, шукати логістичну компанію для внутрішніх перевезень. Постачальник із Китаю повністю займається конкретною одиницею товару, у тому числі упаковкою. При цьому оплачувати пересилання необхідно лише після того, як кінцевий адресат підтвердить ліквідність продукції.
Подібні форми продажів можна продати і з іншими країнами. Сьогодні Фінляндія, Норвегія, Німеччина вважаються найактивнішими у цій сфері на тлі всієї Західної Європи.
Замовити доставку
Звертайтесь до нас
Comments are closed.