language-switcher

  • Русский
  • X

    Залишіть ваш відгук

    Ваша оцінка

    Цена
    Качество
    Сроки
    • 044 353 00 01
    • 097 203 19 55
    • 048 738 77 81
    • 093 170 22 13

    Професійна логістика України: основні труднощі та тенденції розвитку

    Сьогоднішня логістика України переживає непрості часи, які зі зрозумілих причин розпочалися ще у першій половині 2014 року. Однак, відсунувши політичний аспект трохи убік, необхідно визнати кілька тезових фактів:

    • навіть у мінливих умовах цей напрямок ринку продовжує міцніти;
    • з’являються нові надійні представники сегменту, готові забезпечувати населення послугами всередині країни та за її межами;
    • розробляються перспективні, економічно вигідні маршрути;
    • міцніє законодавча база;
    • відточуються механізми передачі вантажів власникам, підвищується їхня захищеність у правовому аспекті.

    За три останні роки коло, пропонованих сервісів професійною логістикою нітрохи не звузилося. Навпаки, в рамках уже існуючих з’являються нові тенденції для розвитку бізнесу, скорочення витрат на транспортні перевезення.
    При цьому далеко не рівнозначно виражаються частки присутності представників великого та дрібного бізнесу, а також закордонних компаній, що функціонують. Останні займають майже половину сегмента країни. Так, міжнародним перевезенням, здійснюваним іноземними компаніями, відповідає 46% представництв від загальної кількості учасників. 43% займають національні організації, які здійснюють обслуговування території України і лише 11% припадає на регіональні фірми.

    Види логістичних послуг та зміна тарифів в Україні

    Сьогодні можна виділити основні напрямки роботи транспортних компаній, інших перевізників:

    • поштова доставка;
    • великий габарит наземними засобами;
    • авіа перевезення;
    • поява нових трендів у роботі сервісів.

    Зміни у законодавстві України, пов’язані з підвищенням мінімальної зарплати, призвели до стрибка тарифів у багатьох сферах ринку. Поштові послуги не стали винятком. З березня 2017 року вартість пересилання кореспонденції зросла у середньому на 49%. Очікувалося значне скорочення обсягів перевезень.

    Але реальна статистика показує, що пік зниження гривневого обороту галузі припадав на 2015 рік. Це цілком логічно пов’язують із тимчасовим припиненням поставок на територію Криму та у напрямку Донецьк/Луганськ.
    Напрошується висновок, що всупереч прогнозам відбулося гальмування темпів галузевого падіння. Пояснення подібної поведінки затребуваності логістичних послуг знаходять у наступному:

    • відбулася, нехай невпевнена, але все ж стабілізація роботи промислових підприємств;
    • знаходяться нові партнери (постачальники, споживачі);
    • зростає частка участі на ринку електронної комерції;
    • виправдовується розширення послуг транспортерів (за рахунок високого споживання).

    Важливим аргументом для використання логістичних послуг в Україні є актуальність оптимальної доставки вантажів. Останнє досягається з допомогою розробки правильних маршрутів, впорядкування документообігу, інших значимих чинників.

    Перспективи розвитку галузі


    Сьогодні добре вивчені основні транспортні витрати у різних напрямках діяльності, сюди входить таке:

    • паливний фактор;
    • підготовка документації, що супроводжує;
    • митні витрати;
    • ймовірні причини скасування рейсів;
    • людський фактор та багато іншого.

    Доставка вантажів в Україні стає все більш передбачуваною та регламентованою. Транспортні компанії, що надають логістичні послуги завдяки наявності сучасного оснащення парку, а також активному розвитку бездротових технологій, можуть з точністю до півгодини передбачати прибуття партій товарів.

    Ризики розкрадання вантажів значно зменшуються. Це досягається за рахунок наступного:

    • розробка нових методів аутентифікації при отриманні;
    • зменшення зупинок під час руху;
    • використання надійних парковок, іншого.

    Активізується розвиток суміжних послуг: упаковка, розвантаження/навантаження. Скорочення витрат досягається за рахунок таких факторів:

    • автоматизація процесів;
    • використання сучасних засобів, що дозволяють знижувати збитки від завданих збитків вантажу;
    • професійного зростання обслуговуючого персоналу.

    Інтернет та повсюдна комп’ютеризація привели у галузь менеджерів нового покоління. Вони готові консультувати, відстежувати появу нових шляхів реалізації передачі вантажів (зокрема перевізників). Сьогодні одержувач і відправник порівняно спокійно ставляться до неминучих фактів повернень. Завдяки зниженню допуску помилок під час оформлення документації.

    Comments are closed.

    Замовити доставку

    Авіа доставка Авіа доставка Сборные грузы Збірні грузи Контейнерные перевозки Контейнерні перевезення Авто доставка Авто доставка Выкуп Викуп Поиск поставщика Пошук постачальника

    Звертайтесь до нас

      Останні новини

      Доставка вантажів з Південної Кореї

      Південна Корея – країна, яка за короткий проміжок часу зуміла ...

      Викуп товару з майданчика TAOBAO

      Китайський торговий майданчик TaoBao поєднує велику кількість продавців, орієнтованих на ...

      Доставка вантажів з Тайвані

      Тайвань входить до топ-10 найбільших виробників у світі. У цій ...

      Рецензії на есе – кому користуватися?

      Багато авторів, у тому числі письменників, часто ігнорують послугу есе ...

      language-switcher-fixed

    • Русский
      • 044 353 00 01