Вы можете скачать чек лист - правильного перевозчика.
< Мы стараемся собрать лучшие кейсы по работе с Китаем. Посмотрите наш youtube канал и социальные сети. Лучшие материалы про Китай в telegram.
XАерокосмічні корпорації по всьому світу розробили низку літаків для перевезення величезних вантажів, і вони працюють над майбутніми проектами, які дозволять літакам перевозити ще більше. Ось деякі з найбільших вантажних літаків, що експлуатуються в даний час.
Содержание статьи:
Ви знаєте літаки, які літають із космічними кораблями? Що ж, радянський Антонов Ан-225 «Мрія» — найбільший із усіх. Він є світовим рекордсменом за найбільшим одиничним корисним навантаженням, 189979,90 кг, а також рекордом із загального корисного навантаження, яке перевозиться повітрям — 253819,85 кг або 280 тонн. Один із цих монстрів був збудований наприкінці 1980-х років Радянським Союзом на території сучасної України. Експлуатується з 1988 року до сьогодні. Літак став настільки культовим, що був помічений у фільмі «2012» та комп’ютерній грі «Battlefield: Bad Company 2». З розвалом Радянського Союзу належить українським авіалініям «Авіалінії Антонова».
Ряд найбільших вантажних літаків у світі є варіаціями Boeing 747, вантажна версія пасажирського 747-8 Intercontinental є більш важким літаком з максимальною злітною масою майже 408233,13. Але конструкція фюзеляжу Dreamlifter дозволяє літаку перевозити предмети особливо великого розміру чи незручної форми.
Літак Super Guppy, який надає перевагу НАСА для перевезення космічних кораблів та інших великих об’єктів, насправді є більш старою конструкцією. Перший полетів у 1965 році і був збудований прямо з фюзеляжу, який був збільшений для корисного навантаження. Один із них нещодавно використовувався для транспортування космічного корабля Оріон, який запустив ракету космічної системи у 2018 році.
Antonov An-124 “Руслан” радянського виробництва – найбільший військовий літак у світі. Ан-124 має загальну вантажопідйомністю 140 т. Вважається другим за вантажопідйомністю літаком у світі. Сорок із цих літаків все ще використовуються, хоча лише невелика кількість, як і раніше, забезпечує повітряний транспорт для російських військових. За класифікацією НАТО має позначення Condor. Що цікаво дана модель літака також засвітилася в кінематографі, наприклад у фільмі про Джеймса Бонда «Помри, але не зараз».
Lockheed C-5 Galaxy є найбільшим літаком, який зазвичай експлуатується американськими військовими. Маючи вантажопідйомність майже 108862,16 кг. Lockheed Galaxy здатний перевозити два основні бойові танки M1 Abrams, 16 Humvees, та різні інші автомобілі. Дещо менше, ніж An-124 Condor, Lockheed C-5 Galaxy.
Ще один літак, розроблений Радянським конструкторським бюро Антонова, — нині Державне підприємство Антонова у Києві, Україна. Антонов Ан-22 оснащений чотирма гвинтами зустрічного обертання і є найбільшим літаком із турбогвинтовими двигунами у світі. Літак все ще перебуває в експлуатації та виконав велику кількість місій з військового постачання Радянського Союзу та Росії за своє приблизно 50-річне життя і продовжує свою роботу вже в Україні.
Перший політ Boeing C-17 Globemaster III відбувся у вересні 1991 року, і було збудовано понад 250 цих красенів. Globemaster III – основний вантажний робочий конячок для збройних сил США, що перевозить війська і вантажі, що виконує повітряні перевезення та медичну евакуацію, а також літає за маршрутами десантування по всьому світу.
Airbus A400M був побудований як міжнародний проект та експлуатується Німеччиною, Францією, Іспанією, Великобританією та Туреччиною, а також іншими європейськими країнами. Перший політ літака відбувся 2009 року. У конструкції фюзеляжу та турбогвинтових двигунів використовуються сучасні композитні матеріали, що забезпечують максимальну паливну ефективність та низькі експлуатаційні витрати. Його корисне навантаження составляет33565,83.
C-130J Super Hercules є останнім у сімействі Hercules компанії Lockheed Martin, яке розпочалося з C-130 Hercules у 1954 році. Різні літаки Hercules є найтривалішими військовими літаками, які колись вироблялися безперервно. Базова конструкція Hercules пережила низку запланованих літаків-наступників.
Вантажний літак C-2 від Kawasaki Heavy Industries все ще знаходиться на стадії розробки та льотних випробувань. Спочатку планувалося запустити його у виробництво у 2014 році для заміни Kawasaki C-1, який використовується Японськими силами самооборони ППО (JASDF). Маючи вантажопідйомність майже 37648,16, Kawasaki C-2 зможе перевозити більш ніж у 3 рази більше ваги C-1.
Це неймовірно, але відомий український літак Ан-225 «Мрія», здатний перевозити вантаж 280 т., і це не межа, вчені-конструктори працюють над складнішими моделями літаків.
Для перевезення часто використовують Європейські стандартні піддони / європіддони, одноразові піддони, великовантажні піддони та платформи для транспортування легкових автомобілів, ґратчасті контейнери.
У міжнародних аеропортах цією роботою займається спеціалізована субпідрядна організація, завдяки спеціальному навчанню може гарантувати максимально дбайливе транспортування товару.
Airbus розробляє новий вид водневих літаків, робота двигуна здійснюватиметься на водні. Завдяки такому винаходу при використанні літака, викид шкідливих речовин становитиме нульовий відсоток, завдяки чому ми зможемо покращити екологічні показники.
Замовити доставку
Звертайтесь до нас
Залишити відповідь