X

Оставьте ваш отзыв

Ваша оценка

Цена
Качество
Сроки
  • 044 353 00 01
  • 097 203 19 55
  • 048 738 77 81
  • 093 170 22 13

Що таке SRM в логістиці

Не всі усвідомлюють, що міжнародна доставка вантажу – це не просто замовлення продукції і її транспортування до місця призначення. Це щось більше. Процес, який вимагає до себе не тільки комплексний підхід, а й ретельного контролю на всіх етапах перевезення. Одним з найбільш важливих ланкою ланцюга логістики є контроль поставок через системи SRM, який має на увазі під собою процес, включающіей в себе пошук постачальників і оцінка їх впливу на бізнес. Адже кожен постачальник вносить свій внесок в справу. Він може як знизити успіх бізнесу, так і підвищити його. Дуже часто можна почути, що SRM є певним бізнес-еквівалентом, за допомогою якого відбувається оптимізація процесу між двома сторонами (компанія і постачальник), яка призведе до обопільної вигоди.

Головні плюси SRM

При грамотному використанні SRM можна значно збільшити дохід бізнесу, завдяки зниженню оптових витрат і надмірності в поставках. Дані покажуть вам наочну картину того, чи вигідно вам працювати саме з цим постачальником за якістю продукції, терміну доставки, а також цінову динаміку.

Фінансова стабільність і стійкість компанії

Для компанії досить вигідно оптимізувати управління ланцюгами поставок, так як це допоможе істотно скоротити всі фінансові витрати, які пов’язані із взаємовідносинами з постачальниками. Вибір продукції і нових постачальників – процес не з легких. На нього потрібно затратити тимчасові ресурси. А всі можливі помилки можуть компанії коштувати її авторитету серед клієнтів. Вибравши надійних постачальників, які в змозі задовольнити потреби компанії (як поточні, так і майбутні), відіб’ється на її фінансової стабільності та стійкості.

Ефективність

Багато компаній практикують постійну зміну постачальників. Але такий підхід не завжди правильний. Розглядаючи взаємини в довгостроковій перспективі, ви в кінцевому підсумку зможете отримувати більш вигідні контракти від постачальників. А ті, в свою чергу, зможуть більш чітко уявляти і задовольняти потреби вашого бізнесу. Тісна співпраця також позитивно вплинути в усуненні затримок з іншими проблемами.

Оптимізація кількості постачальників

Коли співпрацю з постачальниками відбувається в тісній формі, компанія може дозволити собі скоротити кількість постачальників, що в підсумку може призвести до суттєвої економії її фінансів.

Последние новости

Ідея для бізнесу: косметика з Китаю

Китайська косметика має відмінну рису: натуральні інгредієнти і дешевизна. Саме ...

Китайська меблі

Чому так багато закупівель проводиться саме з Китаю? Справа в ...

Почати бізнес з Китаєм: що краще продавати?

Китай – це справжній рай для бізнесменів, адже саме тут ...

Оптика для автомобіля з Китаю

Підбираючи оптику для автомобіля, власники хочуть отримати не тільки якісний ...

  • 044 353 00 01
  • 097 203 19 55
  • 048 738 77 81
  • 093 170 22 13