Вы можете скачать чек лист - правильного перевозчика.
Мы стараемся собрать лучшие кейсы по работе с Китаем. Посмотрите наш youtube канал и социальные сети. Лучшие материалы про Китай в telegram.
X
044 353 00 01
097 203 19 55
048 738 77 81
093 170 22 13
Що таке SRM в логістиці
(2 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...
Не всі усвідомлюють, що міжнародна доставка вантажу – це не просто замовлення продукції і її транспортування до місця призначення. Це щось більше. Процес, який вимагає до себе не тільки комплексний підхід, а й ретельного контролю на всіх етапах перевезення. Одним з найбільш важливих ланкою ланцюга логістики є контроль поставок через системи SRM, який має на увазі під собою процес, включающіей в себе пошук постачальників і оцінка їх впливу на бізнес. Адже кожен постачальник вносить свій внесок в справу. Він може як знизити успіх бізнесу, так і підвищити його. Дуже часто можна почути, що SRM є певним бізнес-еквівалентом, за допомогою якого відбувається оптимізація процесу між двома сторонами (компанія і постачальник), яка призведе до обопільної вигоди.
Содержание статьи:
Головні плюси SRM
При грамотному використанні SRM можна значно збільшити дохід бізнесу, завдяки зниженню оптових витрат і надмірності в поставках. Дані покажуть вам наочну картину того, чи вигідно вам працювати саме з цим постачальником за якістю продукції, терміну доставки, а також цінову динаміку.
Фінансова стабільність і стійкість компанії
Для компанії досить вигідно оптимізувати управління ланцюгами поставок, так як це допоможе істотно скоротити всі фінансові витрати, які пов’язані із взаємовідносинами з постачальниками. Вибір продукції і нових постачальників – процес не з легких. На нього потрібно затратити тимчасові ресурси. А всі можливі помилки можуть компанії коштувати її авторитету серед клієнтів. Вибравши надійних постачальників, які в змозі задовольнити потреби компанії (як поточні, так і майбутні), відіб’ється на її фінансової стабільності та стійкості.
Ефективність
Багато компаній практикують постійну зміну постачальників. Але такий підхід не завжди правильний. Розглядаючи взаємини в довгостроковій перспективі, ви в кінцевому підсумку зможете отримувати більш вигідні контракти від постачальників. А ті, в свою чергу, зможуть більш чітко уявляти і задовольняти потреби вашого бізнесу. Тісна співпраця також позитивно вплинути в усуненні затримок з іншими проблемами.
Оптимізація кількості постачальників
Коли співпрацю з постачальниками відбувається в тісній формі, компанія може дозволити собі скоротити кількість постачальників, що в підсумку може призвести до суттєвої економії її фінансів.
Залишити відповідь