Вы можете скачать чек лист - правильного перевозчика.
< Мы стараемся собрать лучшие кейсы по работе с Китаем. Посмотрите наш youtube канал и социальные сети. Лучшие материалы про Китай в telegram.
XЧерез те, що постачання вантажів з Китаю стало зараз досить прибутковим бізнесом, підприємці для того, щоб залишитися конкурентними у своєму середовищі, шукають можливості для зменшення витрат і, відповідно, збільшення прибутку. Звертаючись до транспортної компанії, яка працює з поставками продукції, більшість підприємців хоче якнайбільше заощадити грошові кошти, але при цьому отримати обслуговування на хорошому рівні.
У цій статті ми вам розповімо, як доставити товар з Китаю , як заощадити гроші на доставці, але при цьому не втратити якість тих факторів, від яких безпосередньо залежить успіх продажу вашого продукту.
Содержание статьи:
Крім виробників і покупців китайський ринок повний посередників. Тому для того, щоб знизити початкову вартість і за одиницю товару необхідно працювати безпосередньо з виробником, а не з посередником, який, крім ціни, ще враховуватиме і націнку. Прямі поставки мають ще кілька переваг:
Також пряма співпраця дає певну впевненість у тому, що якщо товар виявиться бракованим, то питання буде вирішене набагато швидше, тому що спілкування з посередниками з цієї проблеми потребує багато часу.</span >
Крім того, що це значно знизить витратну частину на упаковку продукції, це також ще й є екологічним. Але при цьому необхідно знайти «золоту середину» для того, щоб при упаковці товару обгортка не була надто тонкою і не рвалася, що призвело б до пошкодження товару.
Якщо ви вибрали оптимальну упаковку, то другим пунктом у зменшенні витрат буде транспортування продукції, тому що менш щільна упаковка займає менше позиції в машині перевізника, тобто за одну поїздку автомобіль може перевезти більше продукції.
Але при цьому необхідно пам’ятати, що існує певна межа в економії на упаковці, щоб надалі це не призвело до того, що якість та надійність товару дуже впаде.
Вибір транспорту для перевезення продукції – це питання, на якому будуть сперечатися підприємці досить довгий час. Але насамперед необхідно відштовхуватися від того який компанія має бюджет. Тобто якщо ви можете дозволити собі авіаперевезення, то і свою продукцію ви отримаєте набагато раніше. Але якщо компанія має обмежений бюджет, то оптимальним варіантом будуть автомобільні перевезення. Але при цьому термін доставки продукції значно збільшиться, що може затримати відкриття продажів.
Давайте ж розберемо, чим такі гарні морські перевезення: використання морських контейнерів на сьогодні є найбільш бюджетним якісним засобом для транспортування вантажів. Плюс до всього моря можна організувати перевезення збірного вантажу, до складу якого входить різнопланова продукція від різних постачальників.
Але за страховку ж необхідно платити – скажіть ви. Так, саме страхування завжди буде одним із пунктів бухгалтерського обліку щокварталу. Але при цьому вона дає впевненість, що якщо станеться якась подія, і з вашою продукцією щось станеться, то ви отримаєте кошти, витрачені на те, щоб привезти цю продукцію назад.
Це такі методи перевезення, які передбачають значну економію на самій доставки продукції. Метод попутної доставки – це доставка продукції, яка передбачає перевезення малих обсягів вантажу в трейлерах з великогабаритними товарами інших замовників. За рахунок того, що ви не оплачуєте повністю вантажівку для доставки, ціна на неї значно зменшується.
Метод спільних закупівель полягає в тому, щоб закуповувати товари в роздріб, але за оптовою ціною, кооперуючись з іншими людьми, які теж хочуть купувати товар у даній ніші.
Можна досить довго перераховувати всі варіанти економії на постачаннях товарів з Китаю. Але коли ви плануватимете якими Лайфхаками користуватися, не забувайте про те, що найважливішим критерієм у даному випадку є відповідність ціна-якість. Тому якщо ви хочете, щоб товар виправдовував свою ціну, необхідно грамотно підходити до вибору різних методів економії.
Замовити доставку
Звертайтесь до нас
Коментарі
Tanya Valko, 2021-10-18 07:49:29
По поводу "Прямого сотрудничества с производителем продукции". Для Китая это приемлемо если вы закупаете минимальное количество товара, которое фабрика может выпустить. Это может быть 500 или 10000 (и гораздо больше) единиц товара одного цвета (или одной модели...). Это приемлемо для крупных оптовиков. С мелкооптовыми покупателями китайские производители не работают, поэтому есть только 2 варианта для них. 1-й - кооперироваться с другими мелкими оптовиками подобной продукции, чтобы сделать заказ на заводе. Но это увеличит конкуренцию. Причем, нужно учитывать специфику Китайских производителей. Сначала нужно перечислить им 30% депозита. Только тогда они начнут производить товар для вас. Процесс производства обычно занимает 1,5 - 2 месяца. Когда товар готов, вы перечисляете оставшиеся деньги, включая стоимость перевозки. Кстати, часто упаковка не входит в стоимость товара, поэтому этот вопрос нужно уточнять. 2-й вариант - найти компанию-агента в Китае, которая бы согласилась закупить для вас товар, держа вас в курсе дел (ассортимент, качество, цены... и т.д). Такие агенты берут 5-10% в зависимости от сложности заказа.Есть еще 3-й вариант - сток. Цены, обычно, низкие. Но и качество точно не высокое. Здесь без вашего представителя на складе не обойтись, иначе рискуете получить залежалый (грязный, с повреждениями) товар. Работаю в Китае 8 лет. Работаем с Ближним Востоком как агенты, поэтому знаю что говорю. Удачи всем!