Вы можете скачать чек лист - правильного перевозчика.
Мы стараемся собрать лучшие кейсы по работе с Китаем. Посмотрите наш youtube канал и социальные сети. Лучшие материалы про Китай в telegram.
X
044 353 00 01
097 203 19 55
048 738 77 81
093 170 22 13
Скільки коштує оптова закупівля речей з Китаю
(2 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...
Сьогодні більшість товарів по всьому світу виготовляється в Китаї. Якщо ви вирішили зайнятися перепродажем китайської продукції, то важливо розрахувати статті витрат. Це допомагає планувати бюджет, оцінювати ризики масштабних закупівель певних товарів і все-таки планувати подальший розвиток бізнесу. Ми розповімо про базову «наборі», в який потрібно вкладати гроші, замовляючи китайську продукцію.
Содержание статьи:
Базові статті витрат
Перше, що прийде в голову, – враховувати вартість товару і цінник на транспортні послуги. Але не все так просто, як може здатися, адже за доставкою з Китаю варто ще багато операцій.
Тарифи. Податок на імпорт (тобто ввезення в країну товарів, виготовлених в Китаї) регулярно змінюється. Новий тариф може бути вище або нижче попереднього. Тому підприємцям варто розраховувати відразу на більш високі ціни, щоб грамотно розпорядитися грошима.
Транспортування. Завезти товар в країну можна літаком, кораблем або автомобілем. Від виду транспорту змінюється ціна і термін доставки продукції з Китаю в будь-яку точку світу. Авіадоставка найшвидша, як наслідок – найдорожча. Кораблем товар буде їхати довше, але і ціна менша. Тариф на автодоставку змінюється в залежності від відстані.
Вартість товару. Очевидна стаття витрат, але є підводні камені. Ціна покупки розраховується в день відвантаження, а не на момент замовлення. Це залежить від обмінного курсу, на що теж варто звернути увагу.
Митний збір. При завезенні товару в країну імпортер повинен оплатити митний збір. Ця сума сягає 1000 $, хоча через проблеми з термінами доставки ціна збільшується.
Проблеми під час доставки. Великі поставки не обходяться без ексцесів. Товар може бути пошкоджений, неправильно укомплектований, а про і ціла частина не доходить до пункту призначення. Довгий шлях з Китаю в європейські країни супроводжується величезною кількістю задіяних осіб, тому знайти, з чийого боку огріх, навряд чи вийде. Імпортери в кінцевому підсумку покривають проблеми за свій рахунок.
LCL-збір. Якщо вантаж займає менше повного завантаження контейнера для перевезення, імпортерові потрібно доплачувати цей збір. Перевізники встановлюють різні цінники, тому варто розраховувати на високу вартість перевезення товару невеликою партією.
Час гроші. Це стосується автомобільних та морських перевезень. Коли далекобійникам доводиться чекати в довгих чергах, виникає додаткова стаття витрат – оплата за очікування.
Перепакування. Міжнародні перевезення здійснюються з дотриманням всіх правил. Тому китайський товар потрібно заново упаковувати відповідно до міжнародних вимог. А це додає вартість матеріалів, доставки і витрачених сил.
Аудит. Митна перевірка здійснюється не тільки на момент прибуття вантажу, але може відбуватися протягом наступних 5 років. Звідси розуміємо, що важливо зберігати документи. Будь-яка помилка може вилитися в штраф і обмеження до закупівель.
Приховані витрати на імпорт з Китаю
Обмовимося відразу, що це ризикований бізнес. Неможливість контролювати поставки з Китаю, участь багатьох компаній в процесі перевезення – це певний ризик. Важливо знати про приховані статтях витрат, щоб не розгубитися, коли доведеться платити за помилки під час транспортування або оплачувати інші провали.
Досвід бізнесменів, які займаються поставками і перепродажем товарів з Китаю, показав, що це ризиковане підприємництво. Який би ідеальною не здавалася ланцюжок поставок з Китаю, варто мати суму «на чорний день».
Це фінансові активи, які використовуються в непередбачених ситуаціях. Наприклад:
Недобросовісний постачальник. Потрапити в руки шахраїв можна, якщо ви початківець у цій галузі. Хоча деякі махінації настільки продумані, що навіть досвідчені бізнесмени йдуть в мінус.
Ризик поставки неякісного товару. Знову ж, прокол з боку китайського продавця, товар якого не сертифікований і не перевірений на якість.
Ризик незатребуваності. Динамічність ринку і відносно довгий час поставки іноді грають злий жарт. Тому розраховувати на тк продукцію, на яку буде попит незалежно від трендів.
Залишити відповідь