При перевезенні митного вантажу, необхідно правильно оформити всі документи, відповідно до законодавства прийнятої країни. У цьому питанні ви допомагаєте розібратися, вірніше зробимо все для вас, такого фахівця як брокера. У випадку, якщо компанія хоче зробити все чітко, швидко і без зайвих витрат. Тоді є певна потреба наймати цього фахівця. Ця стаття доступна, щоб переконатися, що це необхідно.
Є 5 критеріїв, на основі яких формується вартість послуг брокера
- У регіоні, де ви проходите митне оформлення
Митні пости мають власні компетенції в кожному регіоні. Таким чином, слід враховувати цей чинник. Існує також певна закономірність, на основі якої формуються ціни. А саме, ближче до хмари центр митної точки, тим вище вартість.
- Тип вантажу
Для кожного митного вантажу надайте повну інформацію про нього. Вона відображається в декларації, а також суміжній документації. Якщо вантаж є обладнанням або технічним обладнанням, процес верифікації може тривати довше. Брокер, в свою чергу, мінімізує терміни продукту в офісі, але тільки в межах своєї компетенції.
- Постачання
Одноразову співпрацю з брокером є досить дорогим вправа. Однак, з постійною співпрацею, багато брокерів готові піти на зустріч, роблячи хорошу знижку. Тому що всі наступні контракти будуть складені відповідно до готового шаблону. Саме тому він є вигідним для клієнтів, які співпрацюють у постійній формі.
- Кількість транспортних засобів, залучених
У цьому питанні, брокер допомагає заощадити ваші гроші. Тому що з великим обсягом вантажу, іноді беруть участь кілька транспортних засобів. Фахівець, той же, вирішує цю проблему в напрямку клієнта, зменшуючи кількість ТЗ до можливого мінімуму.
- Кількість контрактів
Це також про збереження ваших грошей. Нюанс цієї ситуації є наступний. Кожен контракт має свою власну декларацію. Чим менше з них, тим дешевше. Завдяки своїм великим числом, є великі витрати. Оскільки всі вони в кінцевому підсумку видаються індивідуально. Брокер зможе зменшити їх кількість, тим самим заощаджуючи ваші гроші.
Залишити відповідь