language-switcher

  • Русский
  • X

    Залишіть ваш відгук

    Ваша оцінка

    Цена
    Качество
    Сроки
    • 044 353 00 01
    • 097 203 19 55
    • 048 738 77 81
    • 093 170 22 13

    Страхування вантажу: типи договорів, умови оплати, отримання виплат

    Рішення про необхідність страхування вантажу компанією чи приватною особою ухвалюється добровільно. Сам же договір укладається у будь-який момент до початку перевезення. При зацікавленості підприємств у скороченні ризиків фінансових втрат страхування стає однією з ланок ланцюжка всіх сукупних заходів, вжитих при цьому.

    Страховий договір для вантажів: основні типи

    Необхідно відразу відзначити, що для Росії цей вид послуг не затребуваний. Перед всіх перевезених у країні вантажів припадає лише 5-7% застрахованих. Крім того, робота з російськими компаніями має низку специфікацій порівняно з міжнародними перевезеннями. На території країни підвищено ризик розкрадання вантажів третіми особами, тому предметом договору часто стає страхування від «шахрайства».

    Багато російські компанії з цього сегмента працюють, спираючись на комплекс правил, розроблений власними юристами і прийнятий як базовий для організації. Але, переходячи на рівень міжнародного страхування, вони переходять до правил, встановлених Інститутом лондонських страховиків (ICC). Типи страхових полісів відрізняються принципами формування:

    • виключення з повного переліку страхових випадків деяких пунктів;
    • включення або додавання до стандартного набору одного, двох пунктів з обопільною згодою сторін.

    Для першого випадку передбачено цілий перелік подій, коли страховий поліс не діє. Другий варіант, навпаки, має лише 5 основних груп ризиків.

    Таким чином, типи страхових договорів для вантажів принципово відрізняються лише переліком випадків. При цьому назви самих полісів відрізняються додаванням фраз «за всі ризики», «щодо настання приватної аварії», «без відповідальності за пошкодження, окрім зазначених випадків».

    За всієї шаблонності міжнародної документації у ній прийнято досконально описувати предмет договору з урахуванням конкретної ситуації: особи, які беруть участь; умови перевезення; правила упаковки – все, аж до згадки значущих термінів.

    Серед останніх є такі, як “франшиза”. До них потрібна особлива увага. Оскільки вживання цього слова означає, що страховий випадок настає лише за умови завдання мінімальної шкоди (наприклад, від суми в 100 доларів). Також є низка термінів, які передбачають можливість страховика претендувати на відшкодування збитків після здійснення належної суми контрагенту.

    Не знаючи, як застрахувати вантаж правильно та з мінімальними збитками, краще запросити спеціаліста в цій галузі. При цьому його вузькою спеціальністю мають бути вантажні перевезення.

    Термін дії страхового договору для вантажів

    Поліси розрізняються періодом дії: одноразові (стандартного зразка) та генеральні (річні з можливістю продовження). Термін дії страхового договору першого плану поширюється на конкретне транспортування. Зберігає актуальність у період від 30 до 60 днів. За умови виникнення прецеденту із затримкою рейсу страхувальник може повідомити контрагента про причини, що заважають розпочати та завершити перевезення. Страховик за своєчасного оповіщення повертає виплачену клієнтом суму з урахуванням обговорених комісійних. Якщо повідомлення про відкладене перевезення не надходить у допустимий період, договір втрачає чинність і ніякої компенсації при цьому немає.

    Тим часом, для тих, хто займається регулярними відправками вантажів, зберігаючи вміст та умови пересилання, має змогу заощадити на укладенні генерального договору. Він містить такі докладні пункти про всі нюанси вантажних перевезень. У ньому можуть передбачатися ситуації із зміною умов відвантажень, тоді страховик перебирає право змінювати відсоткову ставку (знижувати чи підвищувати).

    За кожним конкретним постачанням клієнт отримує поліс протягом доби після того, як страхова компанія отримала повідомлення про неї. При цьому оплата договору може відбуватися на разовій чи регулярній основі (наприклад, щомісяця). Тоді поліс замінюється «бордеро», що фактично означає те саме, але може містити подробиці одночасно про кілька перевезень, що здійснюються в певний період часу. Вигода, яку отримує страхувальник від генерального договору, у деяких випадках досягає 30% від загальної вартості поліса.

    Як отримати страховку

    Є цілком стандартний порядок дій при події, що трапляється. Насамперед, про нього необхідно сповістити страховикам зручним способом (якщо договором не передбачається якийсь конкретно). Далі пишеться письмова заява з вимогою виплатити відшкодування, це треба зробити протягом найближчих 2-3 днів з моменту події.

    Якщо у договорі згадується регрес (право страховика вимагати компенсацію з третіх осіб, винних у тому, що трапилося), то контрагент повинен направити претензії компанії, яка здійснює перевезення. У разі відмови від подання такої заяви страховик отримує підставу не виплачувати страховку. Є прецеденти із вимогами повернути виплачені кошти.

    Comments are closed.

    Замовити доставку

    Авіа доставка Авіа доставка Сборные грузы Збірні грузи Контейнерные перевозки Контейнерні перевезення Авто доставка Авто доставка Выкуп Викуп Поиск поставщика Пошук постачальника

    Звертайтесь до нас

      Останні новини

      Доставка вантажів з Південної Кореї

      Південна Корея – країна, яка за короткий проміжок часу зуміла ...

      Викуп товару з майданчика TAOBAO

      Китайський торговий майданчик TaoBao поєднує велику кількість продавців, орієнтованих на ...

      Доставка вантажів з Тайвані

      Тайвань входить до топ-10 найбільших виробників у світі. У цій ...

      Рецензії на есе – кому користуватися?

      Багато авторів, у тому числі письменників, часто ігнорують послугу есе ...

      language-switcher-fixed

    • Русский
      • 044 353 00 01