X

Оставьте ваш отзыв

Ваша оценка

Цена
Качество
Сроки
  • 044 353 00 01
  • 097 203 19 55
  • 048 738 77 81
  • 093 170 22 13

Повернути товар на Аліекспресс продавцеві

AliExpress є одним з найпопулярніших торгових платформ в Інтернеті. Китайські покупки, в принципі, стала надзвичайно популярною останнім часом, і AliExpress-і навіть більше, тому що там можна купувати товари як в натуральному і роздрібному, тут ви можете знайти все-одяг, взуття, меблі, Косметика, електроніка, гаджет, товари для дому, для спорт, для туризму, і багато, багато іншого. Плюс-надзвичайно приємні ціни, досить якісні товари за рахунок загально підвищеного рівня виробництва в Китаї, до магазину тут-задоволення. Доставка досить швидка і не може не радувати. Крім того, дуже задоволений ставленням ресурсу до споживача: споживач завжди має право на обмін товарами, якщо він не задоволений якістю, або просто повернути покупку. Як ви це зробите? Це те, що ми хотіли б говорити в цій статті.

Повернення товару продавцю по AliExpress: як це зробити?

Процедура не дуже складна. Згідно з правилами AliExpress, повернення грошей і товарів повинно бути зроблено через спір. Тому, навіть якщо ви і продавець прийшли до взаємовигідної угоди в особистій Переписка, всі ваші подальші дії повинні бути відображені в суперечці. Тільки Ця форма угоди має значення для адміністрації AliExpress. Суперечка на Алі відкрити не так вже й важко, ви можете зробити це з абсолютно будь-який порядок і будь-який продукт.

Як відкрити спір щодо AliExpress?

“Аліекспрес” Дебатний механізм розроблений таким чином, що в інтерфейсі немає “обміну товарами”. Ви можете зробити обмін тільки шляхом повернення товару через спір. Після того як посилка була підтверджена продавцем, операція буде завершена, і гроші будуть передані на ваш рахунок. Для цього потрібно зайти на свій аккаунт на сайті, потім-в особистому кабінеті, після чого заходимо в “Мої замовлення”, вибираємо правильне замовлення і натискаємо на кнопку “відкрити спір”. Там, у спливаючій формі, необхідно вказати причину, чому ви відкриваєте суперечку і хочете повернути елемент. Зазвичай це робиться тому, що продукт приходить з поганої якості, а не конфігурація, яка необхідна, або не приходить взагалі. Спори зазвичай розглядаються досить швидко і, як правило, вирішуються на користь споживача. Якщо ви не задоволені результатом спору, завжди є можливість “посилити суперечку”. Ви також можете прикріплювати до форми спору фотографії, чеки, декларації та інші документи, що підтверджують вас прямо в цьому спорі. Існує одна тонкість в процедурі повернення товару в AliExpress. Ваші гроші захищені тільки якщо ви відправите товар на адресу, що продавець підтвердив у суперечці. Загалом, абсолютна більшість спорів вирішуються правильно і шанси на повернення грошей на непридатний або непридатне для продукту досить високі.

Доставка товарів з Китаю: як правильно організувати?

Якщо ви плануєте придбати з Китаю, а також доставка великих поставок товарів від AliExpress, то ви можете зв’язатися з Topcargo фахівців. Ми допоможемо вам організувати доставку будь-яких партій товару, будь-який спосіб, який ви любите-швидко, якісно, безпечно і легко. Крім того, ми успішно консультування з усіх питань, пов’язаних з китайськими покупками: все, що пов’язано з доставкою, пошук постачальників, повернення та інші процеси.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Последние новости

Ідея для бізнесу: косметика з Китаю

Китайська косметика має відмінну рису: натуральні інгредієнти і дешевизна. Саме ...

Китайська меблі

Чому так багато закупівель проводиться саме з Китаю? Справа в ...

Почати бізнес з Китаєм: що краще продавати?

Китай – це справжній рай для бізнесменів, адже саме тут ...

Оптика для автомобіля з Китаю

Підбираючи оптику для автомобіля, власники хочуть отримати не тільки якісний ...

  • 044 353 00 01
  • 097 203 19 55
  • 048 738 77 81
  • 093 170 22 13