language-switcher

  • Русский
  • X

    Залишіть ваш відгук

    Ваша оцінка

    Цена
    Качество
    Сроки
    • 044 353 00 01
    • 097 203 19 55
    • 048 738 77 81
    • 093 170 22 13

    Почати бізнес з Китаєм: що краще продавати?

    Китай – це справжній рай для бізнесменів, адже саме тут продається просто колосальна кількість товарів з різних галузей, саме тут сконцентровано просто неймовірна кількість фабрик, заводів і мануфактур, саме тут можна запросто знайти дійсно безліч різних товарів за найнижчими цінами, щоб встановлюючи, в надалі, певну націнку на них, отримувати досить серйозний прибуток. Втім, перш ніж ви будете шукати постачальників, замовляти перші партії товару і доставляти їх в Україну, варто визначитися, в першу чергу, з напрямком вашого бізнесу, а також з тим, що саме ви хочете продавати. Для цього, звичайно ж, можна проводити цілі масштабні маркетингові дослідження, щоб досліджувати попит, рівень споживання тих чи інших товарів. А щоб злегка полегшити вам цю задачу, ми надаємо невеликий бліц і розповідаємо, які товари з Китаю зараз найбільш популярні і які товари з Китаю найкраще продавати в Україні.

    Як почати бізнес з Китаєм?

    Починаємо бізнес з Китаєм: як це зробити

    • Важливо розуміти, на який бюджет ви можете розраховувати. Дропшиппінг – найбільш вигідний варіант перепродажу, коли замовлення покупця відправляється відразу від виробника, без посередників. Ваша прибуток дорівнює різниці в ціні між тією, що пропонує виробник і тієї, що пропонуєте ви. Такий спосіб – досить простий, головне завдання полягає в пошуку надійного постачальника і надійного перевізника. Більш того, невеликі партії не вимагають складної розмитнення. Втім, під час закупівлі великих партій товару ви виграєте в часі: вашому покупцеві не доведеться дуже довго чекати.
    • Пошук постачальника і пошук перевізника – це те, про що варто замислюватися в найпершу чергу. Перевізник забезпечить для вас швидку доставку (або ж відразу – покупцеві), а правильно вибраний постачальник – це гарантія успішного бізнесу і одне з найголовніших його ланок.
    • Ваш важливо розуміти, як саме ви організуєте торгівлю. Це може бути інтернет-магазин (в цьому випадку потрібно врахувати витрати на створення сайту, найманого магазину, логотип, верстку, фотографії товару, просування сайту в Мережі, заробітну плату для співробітників і робоче місце для співробітників, всю необхідну техніку, наявність складу), або ж магазин оффлайн: тоді завдання впирається в пошук приміщення для оренди, його облаштування, заробітну плату для співробітників і багато іншого.
    • Вибирайте продукцію правильно. Головне, щоб вона була ходової. Взуття, одяг, різне спорядження, бюджетна техніка, дитячі іграшки та інші дитячі товари, обов’язково орієнтуйтеся на потреби покупців у вашому регіоні. Пам’ятайте, що пропозиція добре реалізується тільки тоді, коли є попит.
    • Продаж брендових речей – ще один хороший варіант для бізнесу з Китаєм. Багато виробників перенесли свої виробництва в Китай, завдяки чому собівартість віщо знизилася, якість залишилася на колишньому рівні, при цьому навіть невелика націнка буде приносить істотний прибуток через наявність великого попиту.

    Бізнес з Китаєм: на що ще варто звернути увагу

    Дуже важливо ліквідувати проблему мовного бар’єру. Без хорошого перекладача обійтися буде дуже складно. Перевізника необхідно знайти такого, щоб ціна доставки не знижує рентабельність бізнесу. Перед підписанням будь-яких договорів варто не поскупитися на послуги хороших юристів, щоб не нарватися на обман. До слова, найбільш дешева китайська продукція – не дуже хороший варіант, краще зробити ставку на більш якісні речі. Щоб бізнес з Китаєм виявився для вас успішним, не варто починати все з бухти-барахти, постарайтеся прописати хороший, послідовний бізнес-план, етапи якого включають в себе визначення ніші вашого магазину, ті потреби, які покриває собою магазин, пошук постачальника і перевізника, розрахуйте ціну товару з урахуванням перевезення і визначте таку націнку, яка не знизить попит, а й буде приносити відчутний прибуток. Насправді, бізнес з Китаєм – це не так складно, як може здатися, хоч і вимагає певних зусиль і певної обачності.

    5 стереотипів про бізнес з Китаєм

    1. Китайські товари високої якості

    Найголовніший стереотип, яким спекулюють скептики про доставку карго Китай Україна – це погана якість товарів. Насправді, щоб зрозуміти всю виробничу потужність і потенціал китайських фабрик, досить переглянути список компаній, які співпрацюють з ними, наприклад Adidas або ж Apple. А найкраще відвідати одну з китайських виставок товарів. І ці речі чудової якості можна замовити набагато дешевше, часом вигода перевищує 60 – 70 відсотків!

    2. Легкість і дешевизна втілення нових ідей

    Китайські фабрики з їх величезною виробничою потужністю допоможуть втілити в життя будь-що: від невеликої персоналізації (наприклад, гравіювання логотипу бренду) до створення нової моделі. Цим користуються багато американських компаній, наприклад, творець Gopro доручив виробництво саме однією з китайських фабрик. Ваша доставка карго може стати наступним великим проривом на ринку.

    3. Вам не потрібно їхати в Китай для того щоб почати бізнес

    Звичайно ж, в подальшому ви самі можете проявити бажання побачити виробництво або відвідати китайську виставку для пошуків нового товару, але для старту вам не потрібно навіть виходити з дому! У виборі постачальника вам допоможуть торгові інтернет-портали, на кшталт Alibaba і AliExpress. Оплатити замовлення можна через безпечні платіжні системи на кшталт PayPal. Якщо у вас ще залишаться сумніви, можна звернутися в компанію Topcargo для перевірки благонадійності вашого майбутнього постачальника.

    4. Можливість знайти наступну «гарячу» новинку сезону за хорошою ціною

    Унікальна пропозиція – це запорука вашого успішного положення на ринку. Величезний вибір китайських товарів дозволяє знайти щось, що ще не представлено в вашому регіоні або навіть країні. Погодьтеся, почати продавати наступну 3D ручку одним з перших – досить приваблива ідея. Переглядайте блоги і новинні портали про вашу сфері. Якщо вартість оригінального товару занадто велика, швидше за все, ви зможете знайти альтернативу на китайському ринку. Трохи пошуків і вигода може перевищити собівартість товару!

    5. Для того, щоб почати, не потрібен величезний стартовий капітал

    Крім того, що китайські товари самі по собі на порядок дешевше, ніж їх аналоги з інших країн, є ще купа інших способів заощадити. Починаючи від вибору способу транспортування і закінчуючи можливістю отримати знижку від постачальника за оптовий замовлення.

    Також можна використовувати популярну зараз схему Дропшиппінг. Знайдіть постачальника, згідного працювати за цією схемою, розмістіть пропозицію на сайті або в соціальних мережах, зберіть замовлення від бажаючих, направте замовлення постачальнику і отримаєте свій відсоток від покупки. Пара таких доставок принесе додатковий прибуток для переходу на оптові замовлення.

    Помилки, які роблять новачки при переговорах про доставку товарів з Китаю

    При обмеженому розумінні процесів імпорту і стилю роботи китайських фабрик виникає підвищений ризик втратити власні кошти.

    Перша і, напевно, найпоширеніша помилка бізнесу з Китаєм – це гонитва за низькою ціною. Як правило, занадто занижені ціни зовсім не означають, що товар хороший і якісний. Якість, в даному випадку, цілком і повністю відповідає ціні. Доставка з Китаю оптом виглядає досить заманливо. Але краще попередньо перевірити товар на якість, а потім тільки робити замовлення великій кількості. Не виключається і варіант того, що товар прийде з дефектом або шлюбом. Встановіть чітке визначення «якість» в вашому контракті з постачальником. Який точний стандарт якості продукції? Які точні умови поставки? Це встановить очікування для обох сторін і може визначити, чи зможете ви повернути свої гроші, якщо виникне суперечка.

    Відсутність плану про доставку товарів з Китаю

    pqs-errores-financieros-negocios

    Відсутність певного плану також є проблемою з якою стикаються замовники. При закупівлі товарів з Китаю у замовника повинен бути чітко визначений план. Далеко не всі новачки проводять правильний аналіз досліджень при покупці або пошуку товарів з Китаю. В результаті ті, хто нехтують чіткої стратегії, ризикують не отримати найкращою угоди з точки зору вартості, якості, функціональності або своєчасної доставки. Щоб уникнути подібних помилок, необхідно мати аналітичну стратегію пошуку.

    Коли справа доходить до доставки з Китаю потрібно враховувати кілька аспектів. Слід домовлятися виключно з компаніями, у яких є достатньо фінансових ресурсів для імпорту товару. Цей, здавалося б, простий принцип, однак, він часто не береться до уваги, тому що багато покупців укладають контракти з лівими компаніями-постачальниками з яких-небудь причин.

    Ще однією помилкою є вибір невідповідних постачальників. Перш ніж шукати постачальників, важливо мати зумовлені стандарти. Навіщо це потрібно? Наприклад, покупець може спочатку зробити невелике замовлення електронних деталей у китайського постачальника і бути дуже задоволена якістю продукту. Якщо того ж покупцеві потрібно буде зробити більш велике замовлення, з’ясовується, що доставка по більш великим замовленням буде відкладена через виробничих можливостей постачальника. В такому випадку покупець ризикує втратити значний прибуток, тому що він не усунув потенційних постачальників з обмеженими виробничими можливостями. Замовник повинен вибирати тільки тих постачальників, які відповідають його вимогам. Також слід попередньо обговорювати ціну на доставку товару з Китаю з постачальником. Це допоможе заощадити і запобігти суперечки в майбутньому.

    Купівля товару в Китаї, в кінці кінців, міжнародна угода. Перш ніж робити платіж, слід подумати про те, як ви збираєтеся повернути свої гроші, якщо з’являться сумніви в якості або поставці товару в терміни. В іншому випадку зростає ризик втратити всі свої гроші. З огляду на відстань між Китаєм і кінцевим місцем розташування доставки, зазвичай проводиться інспекція до і після поставки товару. Якщо раптом буде виявлений дефект, покупець матиме право на регрес щодо сторони договору. Тому не варто нехтувати уважного читання всієї документації.

    Зверніть увагу, що багато китайських компаній не мають офіційного англійської назви і тому повинні ідентифікувати себе з їх юридичним назвою на китайській мові разом зі своїм англійським ім’ям в угоді про постачання.

    Також одна з поширених помилок – це замовлення великих товарів у великій кількості. Подумайте про розміщення невеликого початкового замовлення для зразків, замість того, щоб робити первинну велику покупку. Після того, як ви задоволені зразками, ви можете помістити ряд все більших замовлень від одного і того ж постачальника протягом «випробувального періоду». Якщо постачальник своєчасно розробляє протокол доставки якісних товарів, буде створено довіру між вами і постачальником, і ви зможете перейти до більш великим замовленням.

    Звідси випливає ще одна помилка багатьох покупців – один єдиний постачальник. Знайдіть декілька джерел товарів, тобто постачальників, щоб у вас завжди була альтернатива у разі, якщо постачальник необґрунтовано підвищує ціни або погіршує якість.

    Бізнес з Китаєм: що краще продавати?

    Якщо ви все ж мають намір починати бізнес з Китаєм, то в першу чергу, слід звернути свою увагу на такі товари:

    • Гаджети і електроніка. Це можуть бути телефони, смартфони, смарт-годинник, ноутбуки, навушники, зарядні пристрої, плеєри, планшети, трекери, а також інші подібного роду товари. Вони в Китаї дуже недорогі і навіть при установці значною націнки, вам вдасться утримувати кон’юнктуру.
    • Дрібна побутова техніка. Це – також відмінний варіант для покупок в Китаї і подальшого перепродажу. Кухонні комбайни, міксери, блендери, кухонні ваги, мультиварки і пароварки, електричні чайники, різні гаджети для підтримки систем “розумного будинку”, системи спостереження, пилососи, електровіники, а також багато іншого. Асортимент тут просто неймовірно великий, тому вибрати точно буде з чого.
    • Одяг, взуття та аксесуари. Це – надзвичайно вигідний варіант для покупки і подальшого продажу. Мода змінюється постійно, а одяг – найбільш часто купується товар, круглий рік, кожен сезон. Китайські інтернет-магазини надають величезний асортимент одягу, взуття та аксесуарів, а якість – вельми і вельми високо. Постачальників тут просто величезна кількість, адже китайська легка промисловість дуже високо розвинена.
    • Товари для дому та різний декор. Розетки, кабелі, елементи садового декору, елементи домашнього декору, домашній текстиль, пледи, ковдри, постільна білизна, подушки, килими, а також багато іншого.
    • Товари для тварин. Годівниці, клітки, іграшки для домашніх тварин, поїльника, повідці і багато іншого: все це надзвичайно швидко і добре продається.
    • Товари для дітей. Коляски, дитячий одяг, різного роду іграшки, ляльки, розвиваючі ігри, брязкальця, конструктори, люльки, конверти: товари для дітей різного віку завжди продаються дуже швидко.
    • Меблі: від досить великої начебто диванів і столів, до досить невеликий зразок полиць і стільців.
    • Канцелярія. Красиві блокноти та зошити, щоденники, ручки, планери, олівці і фломастери, красива пакувальний папір, скрапбукінг: все це користується надзвичайною популярністю.
    • Товари для спорту і відпочинку. Спортивне спорядження, каремати, м’ячі, туристичні рюкзаки, мангали, намети: в Китаї все це коштує дешево, а в Україні можна сміливо встановлювати максимальну націнку.

    Великими або дрібними партіями везти?

    Вважається, що великі замовлення з Китаю набагато вигідніше і доцільніше. До них схиляються китайські виробники з хорошою репутацією. Та й за ціною – це краще, ніж возити що-небудь дрібними партіями. Через це нерідко початківець український бізнес швидко терпить крах. Поспішні дії призводять до великих закупівель, для забезпечення яких беруться кредити або закладається майно, далі спочатку завищений в рази план продажів не виконується і все – бажання і можливостей продовжувати бізнес вже немає. Ніхто не говорить, що закупівлі контейнерами – помилка. До цього можна прийти вже при другому або третьому замовленні, коли перші партії швидко розкуплені. В ідеалі ж потрібен такий постачальник, який забезпечить необхідну малому і середньому бізнесу гнучкість. В такому випадку можна брати як дрібними партіями, так і великими замовленнями, реально оцінюючи попит і аналізуючи власні можливості.

    Почім продавати китайські товари?

    Для грамотного ціноутворення необхідний аналіз конкурентів. Визначивши середню ціну на ринку, простіше уникнути крайнощів. Завищена вартість, як і явний демпінг, часто відлякує покупців: люди хочуть економити, але в той же час з побоюванням ставляться до занадто дешевим товарам, особливо маловідомих марок. Як правило, легше продати китайський товар трохи дорожче, гарантуючи його якість, ніж переконати клієнта взяти щось занадто дешеве (воно чітко асоціюється з неякісним). Крім аналізу цін, важливо оцінювати і свої витрати – вартість, транспортування та інші витрати. Бізнес повинен приносити прибуток. Її відсутність – симптом того, що ви робите помилки: прогадали з вибором товару (виявилися на занадто конкурентному ринку, наприклад), вибрали не ту постачальника або ж промахнулися з ціною продажу.

    Як знайти три правильних відповіді відразу?

    Предметно допомогти з трьома секретами успіху бізнесу з Китаєм здатний надійний партнер – компанія, що відповідає за постачання китайської продукції в Україну. Це підтверджує і відгук про карго-перевізнику Topcargo починаючого підприємця:

    «Япочав свій бізнес недавно і спочатку мав слабке уявлення про постачання з Китаю. Але мені пощастило, я знайшов сайт компанії Топкарго. Зв’язався по телефону з менеджером і поїхав до них в офіс. Поспілкувався з представниками і вирішив скористатися їх послугами перевезення, включаючи пошук китайського постачальника, консолідацію вантажів (для економії при поставках дрібними партіями). Зараз вожу смарт-годинник, павербенкі, електронні сигарети та інші гаджети. Мене радують терміни, тарифи, високий рівень сервісу, та й менеджер Топкарго завжди на зв’язку. До іншим перевізникам звертатися не хочу: бізнес розвивається, значить зміни не потрібні».

    Як бачимо з відкликання, робота Topcargo безпосередньо перетинається з тими моментами (аналізом попиту і конкурентів на ринку, пошуками постачальників і т.д.), які визначають успішність роботи з Китаєм. Поэтому нередко, именно выбор надежного перевозчика становится тем аспектом для украинских предпринимателей, от которого прямо зависят дальнейшие перспективы бизнеса.

    Как видите, вариантов развития бизнеса с Китаем существует масса и то, что было перечислено в нашей статьей – только один из многих тысяч вариантов. А компания TOPCARGO, в свою очередь, поможет вам значительно облегчить процесс доставки и поможет в таможенном оформлении товаров, при необходимости – в поиске поставщиков. Начинать бизнес с Китаем вместе с нами – это просто и выгодно!

    Залишити відповідь

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

    Замовити доставку

    Авіа доставка Авіа доставка Сборные грузы Збірні грузи Контейнерные перевозки Контейнерні перевезення Авто доставка Авто доставка Выкуп Викуп Поиск поставщика Пошук постачальника

    Звертайтесь до нас

      Останні новини

      Доставка вантажів з Південної Кореї

      Південна Корея – країна, яка за короткий проміжок часу зуміла ...

      Викуп товару з майданчика TAOBAO

      Китайський торговий майданчик TaoBao поєднує велику кількість продавців, орієнтованих на ...

      Доставка вантажів з Тайвані

      Тайвань входить до топ-10 найбільших виробників у світі. У цій ...

      Рецензії на есе – кому користуватися?

      Багато авторів, у тому числі письменників, часто ігнорують послугу есе ...

      language-switcher-fixed

    • Русский
      • 044 353 00 01