Вы можете скачать чек лист - правильного перевозчика.
< Мы стараемся собрать лучшие кейсы по работе с Китаем. Посмотрите наш youtube канал и социальные сети. Лучшие материалы про Китай в telegram.
XСодержание статьи:
Китай (Китай) є великою державою з довгою історією і багатою культурою. Країна займає майже половину континенту і омивається різними річками і морями. Завдяки своїм величезним габаритам, населення в кожній частині країни властива. Релігія і філософія тут в основному або конфуціанство або даосизм (рідко зустрічається буддизм).
Основні архетипи китайців є природа і колективійність. Кожен вшановує один одного, а не індивідуальний, а також піклується про навколишнє середовище.
Сучасний Китай славиться своїми великими метрополівами і щільним населенням. Хоча Старовинний Китай славився невеликими селами і відокремленим храмами.
Найвідоміші об’єкти Східної культури: шовк, фарфор, саке, дракони, символ “сонця, що сходить”.
Легенда свідчить про те, що імператриця вдарила по коконі шовкопряда в зарості. Мало C. LIN Ши, хотів отримати його з скла, і вона почала потягнувши за нитку. Потім, вона відвідала ідею зв’язати іншу з потоку, так що було шовк.
Шовк почав своє існування, близько 4 000 років тому, в епоху Yanшао культури. У функції сім’ї були розділені: чоловіки займалися землею, а жінки, що були під контролю. Почали з’являтися перші пристрої для виготовлення шовку.
Багато іноземних купців були вражені красою і якістю такої тканини, але місцеві люди не розповідають про таємницю її виробництва. Як не було альтернативи, шовк повинен був бути придбаний у великих кількостях до Європи.
Це був дуже дорогий товар. У деяких хроніках, пишуть, що кінь з лотком шовку, стояв так само, як п’ять рабів.
Через такі торговельні відносини між Китаєм і сусідньою Європою, була сформована знаменита “Шовкова дорога”. За курс 2000 з сходу на море та землю були доставлені на захід (і навпаки). Але це було не до 19 століття, що цей зв’язок був названий шовковий шлях. Це значно розвило культуру обох сторін і прискореної урбанізації.
У 13-му столітті італійці змогли виготовити шовкові себе, що було набагато економічніше і зручніше. З появою бавовни, шовк здався свою позицію з-за його високу ціну. Але в 18-му столітті шовкографії навчилися ховати шовк на машинах, і збільшило її виробництво.
У ХХ столітті, multh шовкопряда постраждали кілька епідемій, і майже зникли в західних країнах. Все це дозволило Китаю і Японії повернути провідні місця для виробництва шовку.
Шовк найбільш часто виготовлений з одягу, елементи декору, піти продати його як тканину.
Кольори китайського шовку дуже яскраві і багаті, барвисті і унікальні. Від пекучого червоного до м’якого бежевого, від їдкого зеленого майже до прозорого синього кольору.
Крім краси, цей виріб славиться своєю міцністю і якістю.
Батьківщиною всіх порцеляни є Китай. Він був вперше зроблений 3 000 років тому.
Технологія її виробництва дуже складна і трудомістка. Знадобилося щонайменше 80 чоловік, щоб зробити одну статуетку порцеляни.
Рішення було зроблено з спеціального матеріалу каулайн (глиняна маса). Він тримав 10 років, після чого фігура була скульптурна. Вона була поміщена в величезну піч протягом 3 днів. На 4-й день об’єкт порцеляни був узятий з духовки і горіла. У той же час, піч не закрився, і люди змушені були працювати в мокрому одязі.
Фарфор був проданий вздовж тієї ж шовкової дороги і мав величезний попит серед дворян і багатих людей.
Відомий китайський тонкість порцеляни та білизни. На готовому предмету вмілі китайські майстри оформити шедеври у вигляді ієрогліфів. Найбільш популярними кольорами є червоні і сині.
З фосфору роблять блюда, прикраси, прикраси.
Купуючи ці продукти, всі стереотипи про неякісні китайські продукти ви будете розлучатися. Ви побачите вишуканий смак і напружену роботу цієї країни. Таким чином, купувати і насолоджуватися.
Замовити доставку
Звертайтесь до нас
Залишити відповідь