language-switcher

  • Русский
  • X

    Залишіть ваш відгук

    Ваша оцінка

    Цена
    Качество
    Сроки
    • 044 353 00 01
    • 097 203 19 55
    • 048 738 77 81
    • 093 170 22 13

    Особливості онлайн-пошуку постачальників у Китаї

    Найдоступніший спосіб пошуку постачальника — це, звичайно ж, пошук у мережі Інтернет. Використовувати для цього можна популярні торгові майданчики, такі як, скажімо, AliExpress, Alibaba, 1688, Taobao, а також багато інших. Пошуки можна вести різними способами: хтось шукає конкретний товар і порівнює ціну/якість у різних постачальників, хтось, у свою чергу, шукає популярні товари і вже потім аналізує, наскільки вони користуватимуться попитом на місцевому ринку. Будь-які способи мають місце, але все ж таки варто розуміти, що просто серфить на торгових майданчиках – недостатньо. Як мінімум, дуже важливо перевірити сумлінність такого постачальника, можливо – замовити пробну партію товару, щоб переконатися, що якість відповідає заявленому.

    Але коли ви починаєте шукати виробника товару в Китаї, особливо коли ви вже знайшли кілька компаній, перед вами постає чимало запитань. І на них дуже важливо відповісти.

    На що варто звертати увагу при пошуку постачальників у Китаї?

    1. Обсяг виробництва, річний оборот. На відміну від вітчизняних компаній, китайські підприємства досить охоче розміщують інформацію про свої обсяги виробництва та річні обороти. Більше того, вони пишаються цими цифрами і не роблять із них жодної таємниці. При порівнянні фабрик ці дані можуть бути дуже цінними. Адже, як відомо, собівартість кожної одиниці продукції із збільшенням обсягів виробництва знижується. Відповідно, і мінімальні ціни, які можуть запропонувати різні фабрики, відрізняються залежно від обсягів виробництва.
    2. Розміщення виробництва в Китаї схильне до певної географії – це теж дуже важливо враховувати в процесі пошуків. Тобто. для кожного продукту є певний регіон, у якому переважно розташовується його виробництво. У цьому регіоні розміщується основна сировина, є необхідна робоча сила тощо. А за рахунок жорсткої конкуренції рівень цін на продукцію тут найнижчий. Загалом, дуже важливо вибрати правильний регіон, оскільки китайські виробництва досить жорстко розділені у регіональному плані.
    3. Кількість робітників/кількість менеджерів Загальна кількість робітників на фабриці може побічно говорити про обсяги виробництва, і різниться залежно від галузі, технології тощо. Але, наприклад, співвідношення робітників і керуючих вже свідчить про рівень організації праці.
    4. Головні ринки збуту – уточнюйте їх. Ті підприємства, які працюють на експорт, зазвичай самі говорять про те, до яких країн вони здійснювали постачання та де їх найбільші клієнти. У крайньому випадку, цю інформацію завжди можна запросити під час листування. Якщо ж продукція, в принципі, не призначена для експорту, то реалізувати її після покупки може бути дуже складно. Враховуйте, що особливості місцевого ринку та ринку СНД можуть дуже відрізнятися.
    5. Рік заснування та статус. Звичайно, чим довше виробництво існує на ринку, тим співробітництво обіцяє бути надійнішим. А ось з тільки-но створеними компаніями ми вам рекомендуємо бути максимально обережними і, якщо і співпрацювати, то починати з невеликих партій товарів.
    6. Сертифікати якості. Це – перші документи, на які варто звертати увагу та їх обов’язково щоразу потрібно вимагати. Наявність у постачальника міжнародних сертифікатів якості та безпеки як на продукцію, так і на процес виробництва теж вселяє довіру. Це сертифікати CE, TUV GS, RoHs, UL, Ansi, ISO тощо. Поспілкуйтеся з юристами щодо відповідності цих сертифікатів.
    7. Відгуки від покупців. Збирайте максимум відгуків: “пробивайте” у пошукових системах ім’я бренду, назву постачальника, читайте, що написано всіма доступними мовами, у крайньому випадку, ви також можете скористатися перекладачем онлайн. І завжди звертайте увагу саме на негативні відгуки: вони допоможуть скласти цілісніше та точніше враження; Тому ми радимо вам звернутися за допомогою до посередників, які вже давно працюють з Китаєм, вивчають попит на ринках, відвідують виставки-презентації нової продукції, володіють китайською мовою, а також можуть не тільки знайти постачальника, а й викупити товар, розмістити на власному китайському складі, а вже потім – надіслати вам.

      Пошук постачальників у Китаї: до кого можна звернутися?

      Самостійний онлайн-пошук постачальників, безумовно, хороший, але в деяких випадках варто звертатися до професіоналів, особливо тоді, коли ви маєте справу зі складною, досить вузькоспрямованою нішою. Та й загалом, завжди краще додатково вивчити ринок, а не просто ліниво серфити на AliExpress або Taobao. У будь-якому випадку, якщо ви знаходитесь в пошуках перевірених китайських постачальників, які добре себе зарекомендували, то фахівці компанії Topcargo із задоволенням вам допоможуть. Біль

    Залишити відповідь

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

    Замовити доставку

    Авіа доставка Авіа доставка Сборные грузы Збірні грузи Контейнерные перевозки Контейнерні перевезення Авто доставка Авто доставка Выкуп Викуп Поиск поставщика Пошук постачальника

    Звертайтесь до нас

      Останні новини

      Доставка вантажів з Південної Кореї

      Південна Корея – країна, яка за короткий проміжок часу зуміла ...

      Викуп товару з майданчика TAOBAO

      Китайський торговий майданчик TaoBao поєднує велику кількість продавців, орієнтованих на ...

      Доставка вантажів з Тайвані

      Тайвань входить до топ-10 найбільших виробників у світі. У цій ...

      Рецензії на есе – кому користуватися?

      Багато авторів, у тому числі письменників, часто ігнорують послугу есе ...

      language-switcher-fixed

    • Русский
      • 044 353 00 01