Вы можете скачать чек лист - правильного перевозчика.
Мы стараемся собрать лучшие кейсы по работе с Китаем. Посмотрите наш youtube канал и социальные сети. Лучшие материалы про Китай в telegram.
X
044 353 00 01
097 203 19 55
048 738 77 81
093 170 22 13
7 найбільш вражаючих паровозів у світі
(1 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...
Перший локомотив був запущений на початку 19 століття і не втрачає свою актуальність до середини 20-го століття. На даний момент паровоз-механізми виставлені в основному як музейні експонати, і тільки деякі моделі іноді починають йти. Ось список найвідоміших локомотивів, які все ще привертають увагу людей з усього світу.
Содержание статьи:
“Вечірня зірка” або останній локомотив
Це локомотив був останній, який був запущений з складальних ліній для масового використання 18 березня 1960. Незважаючи на те, що він був випущений під час активного розвитку електровозів і локомотивів, продовжував бути популярним на деякий час. В цілому було випущено 250 моделей вечірньої зірки, які курсували на 8 років, а в 1968 були зняті з рейок. На даний момент багато музеїв у Великобританії залишилися представниками цієї моделі.
Відсапуючись диявола, перший локомотив
Саме з цієї моделі почалася історія локомотивів, яка тривала 150 років. Вона була розроблена р. Третяк і запущений в 1801 назад у дні, коли виробництво залізниці було далеко від прибуткового бізнесу. Незважаючи на це, механізм став популярним, тому що дозволило переносити різні вантажі з мінімальним дискомфортом. На даний момент Перша модель не збереглася, вона згоріла в огні в результаті необережного поводження з вогнем, а репліки дизайну представлені в різних музеях, присвячених історії локомотивів і залізниці.Прокидаються, R.; Стоктон і Дарлінгтон залізничний локомотив No 1, ‘ пересування ‘; Національний Залізничний музей; http://www.artuk.org/artworks/stockton-and-darlington-railway-locomotive-no-1-locomotion-9633
Локомотивів No 1, перший локомотив
Вона була розроблена братів Стівенсон і укіс у 1825. Незважаючи на добре продумані системи, локомотив використовувався тільки протягом трьох років. Приводом для припинення використання був котел, який вибухнув при запуску і викликав смерть водія. В кінці ремонту він не може бути використаний, а ще кілька передових моделей були підготовлені. В даний час на дисплеї в центральному музеї Дарлінгтона і є точною копією музею Беамішів.
Андрій Андрєєв, радянський гігант
Локомотив відомий не тільки за те, що виробляється в СРСР на Ворошиловградського заводі, а й оснащенні сім рухомих осей, замість стандартної п’ятірки. Саме цей показник був прийнятий для жорстких кадрів. Крім того, локомотив розробив до 70 км на годину-досить великий показник для тих часів. Єдиним недоліком була низька маневреність, локомотив майже не міг перетворитися, тому був обмежений у використанні. Проект був зруйнований, всі інженери були репресовані, і були спалені креслення. Локомотив був збережений майже до 60-х років ХХ століття в Ворошиловград, а потім був розрізаний на частини. На даний момент збереглося тільки його фотографії, які можна побачити в музеях залізничної історії.
Залишити відповідь